Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot i ITB ??
Autor Wiadomość

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

:550: cos czuje ze ostry potwor nam sie tu szykuje
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Czyli krecic sie moze krecic i wszystko zniesie - w takim razie Bad-i - GO FOR IT :)
Co do kutych gratów, nie wiem jakie zestawy tam są ale same kute sie nie sprawdzą, muszą być specjalne z lekkich stopow do krecenia wysoko i proponuje doprężyć.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Silniki renault maja to do siebie ze sa fatalne do krecenia bo silnik ktory ma bad-i ma skok 93mm, a seryjny dol mozna krecic 8000rpm.
B16 z tego co pamietam ma skok 77mm wiec dla f7r 8000 to tyle co dla b16 9350.

Skubance produkuja tez sporo momentu, mozna przekroczyc 220Nm.

ITB jest dobrym pomyslem, z walkami i po doprezeniu 200KM peka z zapasem.

A dzwiek, hmm, dzwiek sie zmienia ale jego natezenie rowniez bardzo :)

P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.

P.S2. Ma ktos gdzie katalog zaworow, bo juz sie pogubulem ktora glowica ma wieksze seryjnie, megane czy willy, to co znalazlem:
"also you will see better gains using a Megane head (f7R 710) as the inlet ports are circular and it has bigger valves then the Willy unit"
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

dzik napisał/a:
P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.


Troche OT - ogarnaleś już MS'a?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos :)
Taka przewaga nade ECU hondy :D

Bede teraz sciagal drugiego prawdopodobnie z wyjsciem na dwie cewki i prockiem 2.0
Soft "extra" jest juz stabilny i oferuje naprawde niezle mozliwosci.
Tym gadem powinno sie udac obsluzyc wiekszosc zabawek na linkowej przepustnicy, jak bedzie gpio stabilne to MS'em bedzie mozna obsluzyc nawet clio rs phII, skrzynie automatyczna gdyby mial, zamykac szyby powyzej 50km/h i inne bajery jakie do lba strzela.
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

geheheheh dobre dziku :)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Angole napisali ze mozna taki setup spokojnie wystroic zmieniajac mape na ecu (zadnych stand alonow i innych swin).

W kazdym badz razie w tej chwili sciagam oferte od Jenveya bo jednak lepiej jest zrobic cos co jest dedicated. Jedyny problem to fakt ze Jenvey nie robi flanszy pod moje clio.... Czy wiecie kto jest w stanie cos takiego dorobic.


Dziku - we wszystkich informacjach jakie mam jest podkreslone ze glowica od meganki jest lepsza
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

dzik napisał/a:
W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos :)
Taka przewaga nade ECU hondy :D

Ty tam nie masz kompresora dziku ;)
A do tego to jest seryjne ecu ktore ma takie mozliwosci jak wiele SA.
Po trzecie ja u Karola jeszcze nie skonczylem z wolnymi obrotami i finalnie bedzie tam miodzio.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

nie robcie mi tutaj burdelu ;)

co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu ;)

co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)


angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECU
Ostatnio zmieniony przez FreeMan Czw 06 Wrz, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

eM, szacun dla ECU hondy ale co do SA to jednak tam mozliwosci sa zazwyczaj wieksze.

Pamietaj ze wtrysk w moim R5 to nie modyfikacja a konstrukcja od zera :)

Obsluga niskoomowych wtryskow to wazna sprawa, rezystory i inne pierdoly typu relay-board to jednak protezy i nie zapewniaja wykorzystania calego zakresu pracy wtryskiwacza co przy duzych mocach z litra sie przydaje.

Porownywanie ecu hondy do SA nie ma sensu, to ECU ktory seryjnie daje ogromne mozliwosci i jest to w hondach duper.
Ja moge podac kilka fajnych cech ktore ma glupi tani MS:
- wiele jednoczesnych map, czyli mozemy wysterowac dwie pary wtryskow, wtrysk wody, NO2 itd
- obsluga stukow ktora mozna wykorzystac :)
- obsluga wtryskow niskoomowych (do 4cyl)
- GPIO, czyli can i ogromna ilosc wejsc/wyjsc + pisanie wlasnych programow, np obsluga automatu i innych bzdur

w MS nad komercyjnymi rozwiazaniami ma ogromna przewage, co potrafia do dorzuca, producent SA powie "kup wyzszy model"

Bad-i, musze sprawdzic te glowice a dokladnie roznice w osprzecie. Meganka nie ma rozdzielacza, myslalem ze konstrukcja nawet nie pozwala na zalozenia walka od wersji z rodzielaczem ale widocznie jest inaczej. Gdybym wiedziel wczesniej to R5 juz by jezdzila, wsadzilbym walek od 1.816v, kompa od niego i byloby z glowy :/
Musze to sprawdzic dokladnie, chce przejsc na rozdzielacz.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

FreeMan napisał/a:
Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu ;)

co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)


angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECU


ale co to jest, sama kosc, caly komp itd..... czy ktos to u nas wystroii i ile to kosztuje ?
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Bad-i napisał/a:
FreeMan napisał/a:
Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu ;)

co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)


angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECU


ale co to jest, sama kosc, caly komp itd..... czy ktos to u nas wystroii i ile to kosztuje ?


ECU -> http://www.k-tecracing.co...uct.asp?id=2351
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

dobra, napisalem wszedzie gdzie moglem.

Ostatecznie zobacze co odpowie angel works - Oni budowali tamten

nie mam tam ceny takiego ECU - ale na ich stronie podaja ze takie Omex 500 to koszt okolo 1400 PLN
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Grubo ziom, jezu jak to pójdzie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9