Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot i ITB ??
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Wiazka za tyle kasy to kosmos a i tak sie nie przyda :)

Jak jest mozliwosc kupujesz sobie wiazke od swojego silnika, przecinasz przy ecu i lutujesz koncowke odpowiedniego ECU.
Chcialbym zauwazyc ze na Megasquircie jezdza naprawde mocne projekty, a jest tani.

Lukasz, ecu master to swinia, nie wiedzialem ze Colin robi tez SA. Swinia to moze na poczatek, uwazam ze nie powinno sie oszczedzac na ECU i instalowac SA.
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

o kurwa bad-i . Stawiam kolacje w honk kong hausie jak to wszystko zrobisz.
Będzies robił bałagan na Warszawskich uliczkach ;)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

dogadac sie z tymi ludzmi to masakra jakas :)

teraz dostalem to (prosto on Jenveya), Simon mówi:

"Hello Bartosz

The best thing for you to do is get a weber style manifold and then use
some TB style throttle bodies on that. The bodies retail at 362gbp and
the fuel rail is 48gbp. The airhorns you use will need to be about 90mm
long and they are 20gbp each.

Regards

Simon"

o co kaman, co to jest ten weber style manifold (skoro oni robia takie)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Przetlumacze:

Dajesz kolektor "weber style" czyli mocowanie zgodne z dwugardzilowymi weberami,

mozesz sobie gazniki zalozyc.
Do tego dwie przepustnice podwoje, co daje oczywiscie cztery,

a na to trabki:


Do tego listwa paliwowa:


I na koniec stawiasz kolacje w:
http://www.hongkonghouse.com.pl/

:D
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

a dlaczego mam kurwa miec dwa x dwa a nie raz x 4 przepustnice ?

czy to jest jakas roznica ktora sie przelozy na moc?

Jezeli to sa ceny a Lukasz da mi jeszcze lepsza oferte to zamowie to nawet dzisiaj tylko chce miec juz to tip top zestaw


Edit: czy ze mnie taki debil czy wszystkie throttle bodies sa podwojne a tylko ich sie wiecej dodaje ?

Edit:2 uwaga uwaga roznice cenowe: mam dwa silniki od megany do kupienia : te same roczniki podobne przebiegi; jeden 3000 drugi 600 oba bez osprzetu :D (ten za 600 juz zaklepalem ale gosc musi sprawdzic czy ktos inny nie zalicytowal :( )
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

bad-i, wychodzi na to samo.
Wszystko zalezy od tego jakie ma kolektory, jakie przepustnice.
Jak podawales mu dane to pewnie wyliczyl z tego srednice przepustnicy, sprawdzil z jakich klockow lepiej zlozyc i wyszlo mu ze 2x2 bo moze malo miejsca, albo taniej albo hgw.
Oefekt ten sam, przepustnica na kanal.

Kolektory weberowe sa popularne bo sa goscie ktorzy nie uznaja wtrysku i wola gazniki, wiec robia takie kolektory do tego zrobili przepustnice ktore pasuja i maja uniwersalne klocki.

Niektorzy robia kolektory pod przepustnice motocyklowe np, bo tanio mozna taki zestaw przepustnic z motocykla kupic.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

oki doki juz wszystko wiem

teraz czekam tylko na oferte cenowa i zamawiam

jakby ktos z was mial silnik lub glowice od megany F7r na oku to prosze o info
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007   

Bad-i, wez mi wytlumacz o co pytasz na sr.
Po cholere rzezbic kolektor jak kupujesz gotowy pod itb?
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 07 Wrz, 2007   

dzik napisał/a:
Bad-i, wez mi wytlumacz o co pytasz na sr.
Po cholere rzezbic kolektor jak kupujesz gotowy pod itb?


bardziej mi chodzi o strojenie - w tej chwili sa dwie opcje (omex mi odpisal) ze albo szukam czegos na styl webera albo kupuje gotowy ale wtedy musze miec glowe od megany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8