Wiazka za tyle kasy to kosmos a i tak sie nie przyda
Jak jest mozliwosc kupujesz sobie wiazke od swojego silnika, przecinasz przy ecu i lutujesz koncowke odpowiedniego ECU.
Chcialbym zauwazyc ze na Megasquircie jezdza naprawde mocne projekty, a jest tani.
Lukasz, ecu master to swinia, nie wiedzialem ze Colin robi tez SA. Swinia to moze na poczatek, uwazam ze nie powinno sie oszczedzac na ECU i instalowac SA.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007
dogadac sie z tymi ludzmi to masakra jakas
teraz dostalem to (prosto on Jenveya), Simon mówi:
"Hello Bartosz
The best thing for you to do is get a weber style manifold and then use
some TB style throttle bodies on that. The bodies retail at 362gbp and
the fuel rail is 48gbp. The airhorns you use will need to be about 90mm
long and they are 20gbp each.
Regards
Simon"
o co kaman, co to jest ten weber style manifold (skoro oni robia takie)
Dajesz kolektor "weber style" czyli mocowanie zgodne z dwugardzilowymi weberami,
mozesz sobie gazniki zalozyc.
Do tego dwie przepustnice podwoje, co daje oczywiscie cztery,
a na to trabki:
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007
a dlaczego mam kurwa miec dwa x dwa a nie raz x 4 przepustnice ?
czy to jest jakas roznica ktora sie przelozy na moc?
Jezeli to sa ceny a Lukasz da mi jeszcze lepsza oferte to zamowie to nawet dzisiaj tylko chce miec juz to tip top zestaw
Edit: czy ze mnie taki debil czy wszystkie throttle bodies sa podwojne a tylko ich sie wiecej dodaje ?
Edit:2 uwaga uwaga roznice cenowe: mam dwa silniki od megany do kupienia : te same roczniki podobne przebiegi; jeden 3000 drugi 600 oba bez osprzetu (ten za 600 juz zaklepalem ale gosc musi sprawdzic czy ktos inny nie zalicytowal )
bad-i, wychodzi na to samo.
Wszystko zalezy od tego jakie ma kolektory, jakie przepustnice.
Jak podawales mu dane to pewnie wyliczyl z tego srednice przepustnicy, sprawdzil z jakich klockow lepiej zlozyc i wyszlo mu ze 2x2 bo moze malo miejsca, albo taniej albo hgw.
Oefekt ten sam, przepustnica na kanal.
Kolektory weberowe sa popularne bo sa goscie ktorzy nie uznaja wtrysku i wola gazniki, wiec robia takie kolektory do tego zrobili przepustnice ktore pasuja i maja uniwersalne klocki.
Niektorzy robia kolektory pod przepustnice motocyklowe np, bo tanio mozna taki zestaw przepustnic z motocykla kupic.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2007
dzik napisał/a:
Bad-i, wez mi wytlumacz o co pytasz na sr.
Po cholere rzezbic kolektor jak kupujesz gotowy pod itb?
bardziej mi chodzi o strojenie - w tej chwili sa dwie opcje (omex mi odpisal) ze albo szukam czegos na styl webera albo kupuje gotowy ale wtedy musze miec glowe od megany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach