Generalnie VTR i VTS różnią się tylko skrzynią , przekładnią kierowniczą i kolektorem dolotowym, wałkami i softem, ale reszta to to samo "hovno" (czesku - kupa).
Zawias chyba tez jest inny. VTS ma sztywniejszy. Nie wiem jak "gora-dol", ale seryjny VTR pochyla sie w zakrecie na bok jak FSO Polonez
VTR ma z tylu tarcze czy bebny?
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007
Ja mam amroki od VTS i jakieś krótkie spreżyny. VTR i VTS mają te same hamulce, przód i tył. Mowa o VTR 1.6 bo czy 1.4 to nie wiem.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007
106 napisał/a:
a jak z przedkladnia kierownicza jest? jest taka jak w saxo vts czy krotsza?
mkg napisał/a:
2.6 obrotu miedzy skrajnymi polozeniami. Nie wiem jaka ma saxo...
GOKART napisał/a:
ooo 2.6 obrotu - no to nieźle. W miniaku jest 2.5 i uważam że daje radę.
u mnie 3.7 bez wspomagania
moze ktos zobaczyc jak jest w saxo?
W saxo 3 całe obroty, i co najciekawsze , w jedną stronę kierownica skręca się minimalnie bardziej W prawo przy maksymalnym dokreceniu zółty pasek mam idealnie na dole, a w lewo przechodzi minimalnie dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach