Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
C2 VTS
Autor Wiadomość

mkg
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007   

lagadula napisał/a:
Generalnie VTR i VTS różnią się tylko skrzynią , przekładnią kierowniczą i kolektorem dolotowym, wałkami i softem, ale reszta to to samo "hovno" (czesku - kupa).


Zawias chyba tez jest inny. VTS ma sztywniejszy. Nie wiem jak "gora-dol", ale seryjny VTR pochyla sie w zakrecie na bok jak FSO Polonez ;)

VTR ma z tylu tarcze czy bebny?
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Wrz, 2007   

Ja mam amroki od VTS i jakieś krótkie spreżyny. VTR i VTS mają te same hamulce, przód i tył. Mowa o VTR 1.6 bo czy 1.4 to nie wiem.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 11 Wrz, 2007   

106 napisał/a:
a jak z przedkladnia kierownicza jest? jest taka jak w saxo vts czy krotsza?

mkg napisał/a:
2.6 obrotu miedzy skrajnymi polozeniami. Nie wiem jaka ma saxo... ;)


GOKART napisał/a:
ooo 2.6 obrotu - no to nieźle. W miniaku jest 2.5 i uważam że daje radę.


u mnie 3.7 bez wspomagania :/

moze ktos zobaczyc jak jest w saxo?


W saxo 3 całe obroty, i co najciekawsze , w jedną stronę kierownica skręca się minimalnie bardziej :D W prawo przy maksymalnym dokreceniu zółty pasek mam idealnie na dole, a w lewo przechodzi minimalnie dalej :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 8