Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Awaryjność - fakt, czy mit?
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

The Mc napisał/a:
Uwazam ze jezeli jestes tak zafascynowany VTSem to z sympati wybaczysz mu jezeli nawet cos sie popsuje. Warto realizowac marzenia - kupuj saxo


AMEN racja ja kocham mego saxolota i nawet jak cos Padnie to nadal go Kocham :564: szukasz vts to znajdziesz tak jak ja :)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
Przynajmniej podali specjalne numery telefonow dla Niemiec, Belgii, Francji, UK i CH


Tak, tylko ze w przypadku CH serwisy Renault tak sie znaja na mechanice, jak ja na na winogronach winowych....
Majac instrukcje w rece jak ustawic rozrzad, mozna caly samochod od podstaw zlozyc samemu.
Nie wiem poco wzywac specjalistow do samochodow renault sport, nie widze w nich nic odrozniajacego
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

k-mart napisał/a:

Nie wiem poco wzywac specjalistow do samochodow renault sport, nie widze w nich nic odrozniajacego


Nie wiem czy nie ma takich wskazowek do "zwyklych" pewnie sa, ale trafilem akurat dla renault sport.

Chociaz w PL swiadomosc o np clio jest srednia. Pewien serwis ASO po wstawieniu samochodu na wymiane i lakierowanie tylnego zderzaka zadzwonil do mnie tego samego dnia z tekstem "nie wymienimy panu zderzaka gdyz nie jest oryginalny a jakis tuningowy, jak wyglada zderzak od clio doskonale wiemy" :D
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

dziku co kraj to procedura...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Dobra :) to moje 3 grosze...

To juz moje 4 Clio, tym razem Clio Sport :D I tak jak jorkee pierwsza jazde odbylem dopiero po zaplacie :) i to sporo po zaplacie bo przyszlo mi czekac na to ponad miesiac.
Nie... auto nie bylo tak bardzo skasowane :D ale w kraju w ktorym juz teraz ciezko o pozadnego lakiernika bo wszyscy pojechali na wyspy przyszlo mi tyle czekac na wylakierowanie zderzaka i blotnika :D Powiem tak, jak tylko je odebralem zaczalem je katowac niemilosiernie :D ze co tydzien wieczorne wyscigi to juz nie wspomne :)
Fajnie bo w tej chwili to jeden z najmocniejszych malcow w Łodzi :D jescze troche i ta 180 konna integre ktora mi łoi dupsko da rade objechac. Jedne zastrzerzenia jakie mam do tej pory to zawiecha (bynajmniej nie jest to wina auta, bo drogi u nas tak dziurawe ze az droge do pracy musialem zmienic by mu troche to wszystko oszczedzic)
No wiec po 2 tygodniach katowania a juz wtedy zawiecha nie byla w stanie idealnym zaczelo cos juz mocno nawalac, i tu mila niespodzianka, wystarczyla wymiana 2 sworzni i dokrecenie koncowki drażka :) koszt 61pln :D Minely 2 miesiace (ciągłe katowanie) cos znowu stuka, diagnozy jeszcze nie znam ale wyglada tym razem na wahacz, tu koszt tez nie powinien byc wielki, wymienie na zamiennik tez na troche wystarczy :) Jedno co mnie trzyma przy renowkach to koszt czesci, jezdze by auto sprawialo mi przyjemnosc. A jak sie cos zwali, a w wiekszosci przypadkow sa to elementy eksploatacyjne zawieszenia, to sie naprawi za przyslowiowe 50zeta :)
Silnik jak narazie w idealnym stanie a ponad 100tysiecy ma juz za soba.
Mam tylko nadzieje ze moje malenstwo nadal bedzie sie cieszyc tak dobrym zdrowiem :)
A w nawiazaniu do innych Cliowek jakie mialem to tylko raz malo z trasy nie wrocilem bo wspolpracy odmowila jedna z rolek prowadzacych pasek alternatora :) (bylo to w Clio2 1.6 16v tez ffajna zabawka :) ) byla sobota po 15 wiec juz nigdzie pod warszawa czesci bym nie dostal :) na szczescie w jednym warsztacie koles mi ja dorobil :)
Inny przypadek to czujnik polozenia wału :) ktory ktoregos dnia rano nie pozwolil mi odpalic mojej Clio2 1.4 8v :) i to chyba 2 najgorsze przypadki kiedy Renault Clio sie zbuntowalo :)

Ale nie narzekam, zeby nie bylo :D a teraz przy Sporcie to juz wogole :D no moze tylko na spalanie ;)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

TOXIC napisał/a:
tym razem na wahacz, tu koszt tez nie powinien byc wielki, wymienie na zamiennik tez na troche wystarczy


Nie ma zamiennikow bo sport ma inne wahacze niz zwykle clio :D

Opcje dwie, wahacz z meganki ktory jest identyczny ale inaczej wyglada, albo oryginal w ASO. Cena nie zabija bo jest tanszy niz do 1.2 :570:

Ja mam ponad 100kkm nabite i z calego zawieszenia jeden amorek polecial (200PLN w ASO).
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
wahacz z meganki ktory jest identyczny ale inaczej wyglada


?? :570: ??
















:D
 
 

yogurt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Co do awaryjności francuzów to mit, jeśli auto jest w dobrym stanie to nalezy mu poswiecic trylko troche uwagi i sumiennego serwisu!, Xsara VTS to moj 3 ci francuz /205/306/Xsara) i nie kupiłbym innego auta niż francuskie :D co do bolączek jednostek spod znaku PSA, to oczywiscie wiele uwagi należy poświęcić tylnej belce, niestety ma ona specyfike dostosowana z pewnoscia nie do polskich warunkow i co 80 tys. lepiej wymieniac łożyska, jesli tego nie zrobimy to kazdy wie jak to sie moze skonczyc i ile kosztuje regeneracja calego zawiasa...natomiast pozostala mechanika nie jest bardzo klopotliwa, pomijam pierdoły typu (silnik krokowy, czy pękające przewody od podciśnienia czy awarie czujników temp - to sie zdarza w kazdym aucie) Poza tym na rynku jest teraz masa czesci zamiennych o wątpliwej jakości i pod warunkiem korzystania z oryginalnych części albo zamienników spod znaku producentów na pierwszy montaż nie ma się naprawde o co obawiać...
 
 

TOXIC
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
TOXIC napisał/a:
tym razem na wahacz, tu koszt tez nie powinien byc wielki, wymienie na zamiennik tez na troche wystarczy


Nie ma zamiennikow bo sport ma inne wahacze niz zwykle clio :D

Opcje dwie, wahacz z meganki ktory jest identyczny ale inaczej wyglada, albo oryginal w ASO. Cena nie zabija bo jest tanszy niz do 1.2 :570:

Ja mam ponad 100kkm nabite i z calego zawieszenia jeden amorek polecial (200PLN w ASO).


shit :D a myslalem ze bedzie tak pieknie :D choc z drugiej strony oryginal brzmi niezle, moze wytrzyma dluzej ;)
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

Cytat:
Co do awaryjności francuzów to mit, jeśli auto jest w dobrym stanie to nalezy mu poswiecic trylko troche uwagi i sumiennego serwisu!, Xsara VTS to moj 3 ci francuz /205/306/Xsara) i nie kupiłbym innego auta niż francuskie :D co do bolączek jednostek spod znaku PSA, to oczywiscie wiele uwagi należy poświęcić tylnej belce, niestety ma ona specyfike dostosowana z pewnoscia nie do polskich warunkow i co 80 tys. lepiej wymieniac łożyska, jesli tego nie zrobimy to kazdy wie jak to sie moze skonczyc i ile kosztuje regeneracja calego zawiasa...natomiast pozostala mechanika nie jest bardzo klopotliwa, pomijam pierdoły typu (silnik krokowy, czy pękające przewody od podciśnienia czy awarie czujników temp - to sie zdarza w kazdym aucie) Poza tym na rynku jest teraz masa czesci zamiennych o wątpliwej jakości i pod warunkiem korzystania z oryginalnych części albo zamienników spod znaku producentów na pierwszy montaż nie ma się naprawde o co obawiać...


lubię takie podejście...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

Ostatnio gadalem z kumplem jego ojciec kupil nowa Corolke czy Aurisa, nie znam sie. Ale z wypasnym 180KM dieslem.
Psuje sie co tydzien, silnik w trybie awaryjnym, kopci i jakies inne akcje. Musialby sam napisac, malo nie padlem :)
_________________
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

Jak 180 koni w dieslu to auris.

Też słyszałem, że są problemy z tymi mocnymi dieslami toyoty. Ale to podobno przez nasze paliwo.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

Mój znajomy jest elektrykiem samochodowym i w ciagu ostatnich 2 tygodni musiał sholować i naprawić 3 yariski .Uszkodzenie to samo.Pęknięty na pół alternator - denso made in japan :P
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

Widze tu mocny kompleks pod nazwą Japonia :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 24 Lis, 2007   

hmm, dyskutujemy to co bylo w latach 80-tych czy dzisiaj? Bo jesli uwazasz ze dzisiaj idac do salonu kupujac "japonczyka" otrzymujesz cos lepszego to jestes w bardzo duzym bledzie.
Po pierwsze ktory "japonczyk" jest produkowany w japonii?
Drugie, ekonomia jest bezwzgledna.
http://azjanews.jogger.pl...adkiem-jakosci/
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 9