Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przy jakiej temperaturze wody powinien się włączać wiatrak ?
Autor Wiadomość

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

  Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   Przy jakiej temperaturze wody powinien się włączać wiatrak ?

Pewnego razu wracałem przez całe miasto no i temperatura mi skoczyła do takiego poziomu:

zajechałem pod dom no i nie wiem sam czy po wyłączeniu silnika przy takiej temperaturze powinien się włączyć wiatrak ?
wcześniej czytaj 3 tygodnie temu zagotowała mi się woda ale to po małym streetracingu wiatrak się nie włączył nie wiem czemu silnik się troche zagrzał wody troche poleciało,na drugi dzien sprawdziłem go na krótko działa no to wymieniłem czujnik w chłodnicy ale od tamtej pory nie włączył mi sie ani razu wiatrak w sumie raz miałem taką temperature jak na zdjęciu.No i sprawdziłem bezpiecznik no i nie jest spalony.
To normalne że przy takiej temperaturze wiatrak się nie włącza po wyłączeniu silnika ?
Może wymienić termostat ?
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Stacho: w większości samochodów wiatrak chłodzi aż schłodzi do określonej temperatury.
Czy takie wskazania są OK czy nie to nie wiem, ale pewnie zaraz któryś "spec" od reno coś podpowie.

Ja bym sie jakoś bardzo nie przejmował.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
Stacho: w większości samochodów wiatrak chłodzi aż schłodzi do określonej temperatury.
Czy takie wskazania są OK czy nie to nie wiem, ale pewnie zaraz któryś "spec" od reno coś podpowie.

Ja bym sie jakoś bardzo nie przejmował.


Może i masz racje z tym żebym się nie przejmował...
No ale pewnego piątku troche było streetracingu z Sharxiem i jego bratem no i raz podjechałem na parking silnik pochodził z minutke żeby sie ochłodził i zgasiłem.
Za chwile patrze zapierd***** dym :|
Zagotowała sie woda,wywaliło jej kupe,poratował mnie kolega swoim Borygo które miał w samochodzie no i zalałem.
Pojechałem się szybko przejechać oczywiscie powolutku i na niskich obrotach na najwyzszych biegach.
Odwiozłem kolege wróciłem pod dom no i znowu zaczął się silnik grzać a go nie pałowałem wracałem powoli patrol tempo.
Na drugi dzien włączyłem silnik chodził na wilnych obrotach tem. doszła do 92 stopni i wiatrak się nie włączył.
Sprawdziłem bezpiecznik - niby nie spalony
Sprawdziłem czy wiatrak chodzi na krótko - chodził
No to stwierdziłem że czujnik w chłodnicy - wymieniłem
Od tamtej pory z 2/3 razy temperatura skoczyła mi tak w granicach 90-92 stopnie i wiatrak mi się nie włączał dalej :|
I teraz nie wiem o co kaman !
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

OJ - no to trzeba było od razu tak mówić...
Generalnie dym (para) nie powinna buchać jeżeli wszystko jest OK.

Z kolei po każdym palowaniu należy dać autu odpocząć - najlepiej właśnie patrol speed, fivth gear, and 1500rpm...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
OJ - no to trzeba było od razu tak mówić...
Generalnie dym (para) nie powinna buchać jeżeli wszystko jest OK.

Z kolei po każdym palowaniu należy dać autu odpocząć - najlepiej właśnie patrol speed, fivth gear, and 1500rpm...

Wcześniej po zakupie auta było pałowane kilka razy i wiatrak się włączał odziwo,no i tak jak opisałem tamtego wieczoru troche ściganka no i się zagotowała woda i temperatura skoczyła ponad 90 stopni :|
A reszta to tak jak opisałem wyżej !
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

dokladnie przy tej kresce na zdjeciu w ktorym wstawiles powinien sie zalaczac wiatrak, obojetne czy na wlaczonym czy na wylaczonym silniku. Przy jezdzie w miescie grzanie do tej kreski to normalka.
Dopiero przy temperaturze powyzej bym sie martwil
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Musze coś z tym zrobić bo mi się to niepodoba !
Sharxowi się włącza przy takiej temperaturze wiotrok !
Musze znaleść defekt no i zrobić to na krótko !
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

i co kolego :!:
załącza się :!:
robisz tylko niepotrzebne zamieszanie :573:




:DDDD
Ostatnio zmieniony przez FreeMan Pią 23 Lis, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

......................... :D :D :D :D

Jak bym go nie przypałował ponad 90 stopni a dokładniej coś koło 94-95 to bym nie wiedział czy działa czy nie !

Więc pęto Ci w oko i rób wizytówki co Ci wykładowca kazał robić !
Ostatnio zmieniony przez FreeMan Pią 23 Lis, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Poziom panowie, to nie jest piaskownica z ptasimi kupami.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Proponuje pogrozić palcem...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Czw 22 Lis, 2007   

Przepraszam :D :D :D :D :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.56 sekund. Zapytań do SQL: 14