auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...
bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
Z przyjemnością przygarnąłbym jakiegoś TypeR'a, ale w chwili obecnej jest dla mnie zbyt drogi. Nie chce też 12letniego VTI... Za stary, mimo, że fajny. Współczynnik cena/wiek jest zbyt wysoki... :570:
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
Greg napisał/a:
Saxo - super, ale mogłoby być lepsze...
bardzo niefotunne zdanie. Saxo jak na swój okers produkcji udowodniło co jest najlepsze, jestes nim w stanie nawiazac walke z lepszymi autami. Mowie o torze bo na prosta si nie nadaje moim zdaniem to autko.
niefortunne, bo niedopowiedziane. Mogłoby być lepiej w kwestii jakości wnętrza, wypasu i gabarytów (stojąc blisko linii na skrzyżowaniu muszę czołem dotknąć szyby, żeby zobaczyć jakie światło się świeci D). Ogólnie - zakochałem się w tym autku i jestem na niego zdecydowany. Zwyczajnie zastanawiam się, czy jest cos lepszego w zasięgu.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
Francuzy cos w sobie maja. Honda, Toyta, Nissan - sa jak dla mnie bez duszy. Dlatego kupilem nissana almerę
Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.
Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Greg: powiem szczerze ze jestem pod wrażeniem twojej cierpliwosci. Już 3 miesiące szukasz autka... Wytrwaly jesteś.
Hehe Niestety nie ma czego kupić, więc trzeba czekać. Szroty mnie nie interesują, a ostatnio jakoś mało tych aut pojawia się w ogłoszeniach. Szukam dalej.... I tak do za.jeb... D
CHRZANEK napisał/a:
Ale mimo że kocham swojego lwa, i z niemniejszym sentymentem wspominam vts'a polecam Ci Clio Sporta. I zostawil bym go takim jaki jest.
Dla mnie "cichociemnośc" jest zaletą - Clio takie jest!
Ja tez lubie cichociemne. Clio mi sie podoba, ale 1. jeszcze nie mam tyle kasy, 2. będzie mnie pewnie drożej kosztował później, 3. nie ma w tej chwili nic (oprócz tych dwóch, które wrzuciłem do HH ogłoszeń) co by mnie interesowało (w dobrej kasie)...
Clio jest mniej spartanskie, dla jednych to zaleta, dla innych nie.
Ale jesli ktos chce pogodzic samochod codzienny z czyms szybkim to clio jest tutaj idealne. Wypas szczegolnie phII do saxo ciezko porownac, nawet ctr wymieka
Moim zdaniem warto dozbierac, ja jestem bardzo zadowolony.
_________________
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
Też choruje na clio ,ale póki co ma dla mnie dwie poważne wady.Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.No i te cholerne renaultowskie sanki - fajnie jak chcesz wyciągnąc cały silnik ,ale jak chcesz coś pogrzebać pod spodem to zapomnij.S16/VTS przez to ,że jest starszej konstrukcji jest jak dla mnie 10x tańszy w eksploatacji od clio.
auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lip 2006 Skąd: P-no
Wysłany: Pią 23 Lis, 2007
Greg napisał/a:
A są jakieś różnice między ph1 a ph2 w Clio II poza wizualnymi?
w ph I jest jedna sonda lambda i slabsza skrzynia. Dyfer nie jest skrecany.
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Sob 24 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
p106rallye napisał/a:
Rozrząd- chory koszt- za cene wymiany kupuje silnik do s16/vts.
gdzie są silniki po 1000PLN - bo z chęcią kupie
TU5JP4 ? TU5J4 na allegro był za 1200 i nikt go nie chciał kupić -link . Słyszałem ,że 2k zł za kompletny rozrząd z montażem trzeba dać(ASO 3k zł? ),czy to jest tylko mit? Rozrząd w rejlaku i s16 wymieniałem bez problemu w garażu,a jeśli chodzi o clio to już wyższa szkoła jazdy i samemu się raczej nie da.Clio ma komorę silnikową zapakową dosyć mocno,w s16/vts jest jeszcze sporo oddechu :570:
Nie przesadzajmy o jakis strasznych kosztach serwisowania clio.
Najwieksza sprawa w clio to jest zrobienie rozrzadu + pasek alternatora.
Rozrzad 500, wariator 500, pasek komplet 400 z napinaczami + wymiana.
Owszem, wymiana nie jest banalna, ale jakos sobie radza.
Chyba najlepsza opcja to jest tez wtedy dorzucic sprzeglo (500), wyciagnac silnik i wszystko zrobic na raz.
Cos takiego dla swietego spokoju co 70kkm.
Jesli szukasz czegos co ma byc mile w codziennej jezdzie to clio jest super wyborem.
W phII kazdy ma:
- skorkowo-alcantrowe fotele
- automatyczna klime, dziala doskonale
- ksenon, dobra widocznosc i 10pkt respect u wlascicieli kolibry
- radio sterowane z kierownicy, kocham je
- czesto esp/asr - moze nie wypada go miec ale w zime go uwielbiam, jak spada snieg a nie mam ochoty na zabawe wracajac z roboty, nie mecze sie na kazdych swiatlach z ruszaniem, gaz opor a on dostojnie sie rozpedza
A mimo tych wszystkich bajerow wpadasz seria na tor i masz sprzet do wygrywania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach