Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
SAXO VTS mocne i slabe strony
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

Mnie suka pali 8L/100km ale ja się boje wykorzystywać więcej niż 25% mozliwości samochodu...

W trasie 7L/100km przy spokojnej jeździe.
Ale może spalić i dwa razy tyle :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
ale ja się boje wykorzystywać więcej niż 25% mozliwości samochodu...


w sensie że nie przekraczasz pięćdziesiątki ? ;D
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

mi saxo paliło masakrycznie
ok 12 w miescie ...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

ale z drugiej strony
ja miałem czerwone, a czerwone to szybsze :D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

stux,

stux napisał/a:
Czy "jakies" sa lepsze biorac pod uwage rocznik, elektronike, wykonczenie?


Moim zdaniem najlepsza jest wersja z roku 1999 (to co miał Michał)
Jest to saxo na nowym przodzie, ma też kilka zmian we wnętrzu (białe zegary, inna gałka skrzyni biegów) - moim zdaniem ładniejsze pod względem wyglądu.

Do tego dochodzi silnik z 1 sonda lambda wieć ewentualne zabawy z wydechem są łatwiejsze do ogarnięcia. ECU na jednej kości jest tez uznawane za takie które łatwiej się programuje. Moje na 3 kościach płatało dziwne figle. (Jak odróznić wersję z jedną sondą od wersji z dwoma bez zaglądania pod samochód - wersja z jedna sondą ma jedną podłużną kość w ECU, wersja z dwoma sondami ma 3 małe kośći wpinane do ECU)

Na pewno od 2001 roku wkładali skrzynię z inną ilością zebów na 3 cim biegu (wartość przełożenia ta sama), w sumie nie wiem dlaczego i co to miało na celu ale ta sama skrzynia chodziła w 206 (mam na myśli bebechy, bo w 206 jest hydrauliczne sprzęglo)

Osobiście odradzam egzemplarze powypadkowe, z racji na jako taką unikatowośc modelu często naprawiane w PL byłu poprostu żle lub na siłę na częściach z innych modeli.

Jeśli będziesz wachał się 106 lub saxo to do sportu lepiej brać saxo (ma troche dalej umieszczoną chłodnice od silnika) co przy ostrym upalaniu przez dłuższy czas ma znaczenie dla chłodzenia. Na codzień nie ma to znaczenia.

Co do tego co się psuje to chłopcy już chyba wszystko napisali.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

saxorulez napisał/a:
Do tego dochodzi silnik z 1 sonda lambda więc ewentualne zabawy z wydechem są łatwiejsze do ogarnięcia


ale przecież to już nie jest problem
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

Niemy napisał/a:
ale przecież to już nie jest problem


nie wielki ale jest. W momencie gdy niema sondy nie ma problemu zadnego. jak sonda jest to zawsze cos moze sie zestać.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

Niemy napisał/a:
ale przecież to już nie jest problem


nie wielki ale jest. W momencie gdy niema sondy nie ma problemu zadnego. jak sonda jest to zawsze cos moze sie zestać.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

Michał napisał/a:
mi saxo paliło masakrycznie
ok 12 w miescie ...

U mnie to samo, poniżej 10 w mieście jeszcze nigdy nie udało mi sie zejść, a i do ponad 2 udało sie dojść.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 30 Gru, 2008   

te stare hh wszyskie pala tyle samo, chyba :D
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Moja henrietta pali 10 niewyjete w miescie, 9 to sztuka, 8 raz mialem
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

hmmm
no offence, ale naprawde chciałbym zrozumieć jak to możliwe że 160 koni pali ci 9L.
Dla mnie jedyne wytłumaczenie to takie że jedzisz do 60, chamujesz biegami i generalnie przestrzegasz zasad jazdy o kropelce co chyba jest chorym pomysłem ...
ps. Civic 1.4 moj palił mi 7-8, a tobie pali 9 :lol2:
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Michał napisał/a:
hmmm
no offence, ale naprawde chciałbym zrozumieć jak to możliwe że 160 koni pali ci 9L.
Dla mnie jedyne wytłumaczenie to takie że jedzisz do 60, chamujesz biegami i generalnie przestrzegasz zasad jazdy o kropelce co chyba jest chorym pomysłem ...
ps. Civic 1.4 moj palił mi 7-8, a tobie pali 9 :lol2:

Hehehhe ty moj niedoedukowany misiu ;)
ja mam 1.6 a ty 1.4 to po pierwsze
po drugie mam 170koni to ja mam przy 7800obrotow a nie jezdze przy odcince nonstop.
jezdze po miescie do 5k bo wiecej naprawde nie potrzebuje, mam wtedy jakies 100-110koni,
podczas gdy twoj silnik przy odcince robił 90.
Auto pali tyle - ile mocy z niego krzesasz.
Jestem w tej komfortowej sytuacji ze moge jezdzic jak zwykle 1.6 i nie martwic sie spalaniem, a jak mam ochote to moge zakrecic i pojechac szybko (ale oczywiscie tylko na wprost) vtec dziala w obie strony, ja zawsze mowilem ze to jest system ktory nie daje nic na gorze ale pozwala zachowac normalny dół przy bardzo ostrych wałkach.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

oke, idąc dalej.
Stary miał 220 konnego nissana.
Jedził wolno , bo dużo palił. Ok 100 kmh
no to idąc twoją ścieżką powinien palic , hmm , 10 litrów
palił 17 -19
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

sie czepiasz strasznie chlopaku. Jakos nie mam problemu z uwierzeniem, ze Civ eM'a moze palic 9l. Nissan twojego ojca mial pewnie 3 litry pojemnosci, nie??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12