Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Tire Battle
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

ostatnio czytalem jakis test 10 opon.
T1-r byly we wszystkim najgorsze
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

bo t1-r to sportowa opona dla ubogich,
ile ona kosztowala najmniej 160zl? (195/50/15)
sam sobie kupiłem do mojego smietnika, fajny bieznik, lans na dzielni ale zeby jakas super była...
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

sam mam nowki sztuki jeszcze w folii od roku, ale nie mialem jeszcze gdzie zalozyc :D
wieczorem jak bede w domu wkleje ten test
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

Skoro auto jest RWD i ma to być głównie do jazdy na co dzień to niech kupi T1-R.

Bo:

Po 1: Sam je miałem i do jazdy na co dzień wg mnie ok jak nie upalasz jakoś strasznie dużo po wioskach to wystarcza

Po 2: Wytrzyma dużo więcej od Parady

Po 3: Kiedy Twój kolega wykorzysta te 10% na torze pewnie latając driftem i tak się opona skończy więc po co kupować znacznie droższą Parade skoro i tak z opon zostanie trochę rozszarpanej gumy i drutu...

Niech kupi T1-R
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

T1-r dodam ze malo sie zuzywa, bardzo malo

ale wybralbym parade teraz
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

Ja już się przekonałem że twarde boki to podstawa i nie interesuje mnie zaden inny parametr, nic nie zastąpi pewności prowadzenia które daja w porównaniu do miękkiej opony i tego że w zakręcie jedziesz na bieżniku opony, a nie na jej napisach.
Dlatego jeśli tylko jeździł bym na rozmiarze w którym występuje bridgestone re070, albo re050 to ani sekundy bym się nie zastanawiał.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   

loko pojedziesz raz na slicku michelin'a ....i gwarantuje ci ze nie bedziesz chcial innej
opony do upalania... boki sa atomowo twarde
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Szkoda tylko, że RE070 występuje w takich shitowatych rozmiarach. A o 050 słysząłem różne rzeczy, niekoniecznie pochwały (???)... Z tego co pamiętam to 050 występuje tylko od 16" wzwyż.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Ja jeżdżę od kilku lat na Bridgestona RE050A (asymetryczne) Mają mega twarde boki, prawie jak runflaty. Strasznie trzepie na nich na kiepskiej nawierzchni dlatego nie dmucham więcej niż 2.3 bara żeby plomb nie pogubić. Jak dla mnie zbyt twarda jako opona do codziennego toczenia, szczególnie jak ma się drugi komplet kół stricte na pojeżdżawki. Na suchym super po rozgrzaniu, na mokrym trzyma słabo, bardzo słabo..
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Wto 05 Maj, 2009   

jeśli chodzi o Parady mogę się wypowiedzieć, ale niestety mam 17" :) Na suchym naprawdę rewelacja, klei bardzo miło, na mokrym...jeszcze nie miałem okazji - odkąd zmieniłem opony na letnie, jeszcze nie padało :D (aczkolwiek słyszałem, że szału na mokrym nie ma). Co do głośności to niestety są dosyć głośne (mam wrażenie, że głośniejsze od zimowych nokianów)...a Ty nox sprowadzasz oponki z Anglii? Te modele wydają się jakieś znajome :)

ŁukaszS3 napisał/a:
znacznie droższą Parade


yyy...niekoniecznie :>
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Panowie zeby nie zakladac innego temtu juz drugi raz. Co sadzicie o takich oponkach ?

http://allegro.pl/item623...ki_markgum.html

Wiem ze na deszcz koszmar, ale na deszczu nie jezdze Punto. Opona ma byc kupiona z przeznaczeniem glownie na ulice czyli 95% ulica i moze w koncu sie uda te 5% zagospodarowac na jakis wyskok na tor. Ktos mial doswiadczenia uliczne z tymi oponkami? Zeby nie bylo wszedlem w szukajke popatrzylem i nic konkretnego nie bylo pisane
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

http://forum.hothatch.org...ight=markgum%2A
http://forum.hothatch.org...ight=markgum%2A
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

W skrócie: przyspieszanie i hamowanie ok, skręcanie średnio przez miękką ściankę. Trzeba walić duże ciśnienie żeby zaczęło skręcać
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

eMus widzailem te tematy, ten gdzie jest 60 stron to pare h przeszukiwania:] Temat Bartka i jeszcze jeden przeszukalem poczytalem. Dowiedzialem sie jedynie ze wedlug Marka 'markgum to polsrodek' wedlug Chrzania 'lepiej trzymaja niz seria, slabiej niz Matador' no i jeszcze chyba 106 pisal ze po przejsciu z prawdziwego slicka na markgumy po zakonczonym przejezdzie przez tor mial wrazenie ze zawias w samochodzie polecial bo opony bardziej plywaly na zakretach. Mialem nadzieje ze ktos od tamtego czasu jeszcze jezdzil na tych gumac i cos wiecej wie, bo tak jak pisalem maja byc glownie na miasto.

Lepszy bylby taki Markgum od T1r? Roznica cen niewielka

Andre - merci:)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Różnica cen wielka, bo markgum poleci szybciutko, dużo szybciej niz takie toyo, do skręcania to się nie nadaje, do jazdy na wprost powinno byc ok. Ja za swoje dałem 120 pln sztuka i więcej nigdy w życiu bym nie dał za tą oponę a i przy tej cenie zastanawiam się czy to miało sens ;) , czy nie lepiej było wejść w dwie sztuki R888.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8