Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
korektor siły hamowania
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

No Chłopski rozum wydaje mi się ze lewa noga wląsnie zwiększasz chwilową moc hamulca na tył :]
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

mniej więcej tak jak mówisz. Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować. O czym sporo osób zapomina.
_________________
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 11 Paź, 2009   

GeKo napisał/a:
Po obniżeniu tyłu trzeba sobie korektor na nowo wyregulować.


Fabryczny? Jak?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Nie 11 Paź, 2009   

Pit - przy lewym tylnym kole masz korektor, wykręcając nakrętkę zmniejszasz siłę hamowania i odwrotnie
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 11 Paź, 2009   

Nie wiedziałem :oops:
dzieki
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 05 Gru, 2009   

U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 05 Gru, 2009   

pit napisał/a:
U mnie brak, i wygląda jak by go fabrycznie nie było, możliwe to?


Jak masz ABS to jest to bardzo możliwe, aczkolwiek nie jestem pewien jak to było rozwiązane w 106.
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 05 Gru, 2009   

No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

Ja w nowym saxo miałem ABS który wylądował już na śmietniku ale korektor również był...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

Standardowy problem z tym korektorem

Wyebać i wstawić tiltona :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Standardowy problem z tym korektorem

Wyebać i wstawić tiltona :D :D :D


Najprościej tak zrobić. Ja tak zrobiłem z tym że wstawiłem korektor Willwoda bo kiedy ja kupowałem tiltony kosztowały circa 500zł a Willwod'a kupiłem w USA i wyszedł niecałe 200zł.

Teraz najprostszy Tilton kosztuje 255zł

http://allegro.pl/item817...on_wilwood.html

z przewodami nie wychodzi to jakoś masakrycznie dużo a daje super korzyści. Nie dość że unikamy niechcianego hamowania tylnych hamulców to w zimie jak mamy jakiś ciasny placyk do zabawy to nastawiamy całkiem na tył i jest niezła zabawa bez ściągania ręki z kierownicy :)
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 06 Gru, 2009   

Hmmm no na streecie to mi dupsko pare razy ABS uratował. Ja mam wyłącznik abs i jak upalam gdzieś to off.
Reduktory założe od skody 15pln sztuka i po temacie.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

pit napisał/a:
No jest abs, ale tył mi szybciej łapie, mam nadzieje że większy hebel z przodu rozwiąże problem. Jak nie to reduktory wsadze.


jak wsadzisz hamulec z wiekszym tloczkiem na przod to ci sie jeszcze bardziej wzmocni tyl... wieksza obojetosc ukladu z przodu, mniejsze cisnienie ...


co do montazu regulatora to nie trzeba wywalac seryjnych przewodow, ani rezygnowac z X, a abs bedzie dalej dzialal..


rozcinamy przewody idace do lewego i prawego kola do tylu (w miejscu gdzie juz sa dwa osobne), ciagniem te 2 linie do auta, montujemy regulator i wracamy do przewodow... abs powinien dzialac, nie widze powodu dla ktorego mialby nie dzialac...

druga opcja to ciagniemy przewody z pod maski, z absu wychodza osobno na lewy tyl i na prawy i tam je rozdzielamy...

regulator mozemy zalozyc taki jak byl na belce w vw czy oplu bez absu, dorabiamy srube i mamy (ale wtedy odpada raczej regulacja w czasie rzeczywistym), mozna go wrzucic pod maske, wtedy niemusimy ciac seryjnych przewodow (o ile koncowki spasuja), odkrecamy od absu przewody idace na tyl, wkrecamy je w wyjscia regulatora, a od absu do regulatora ciagniemy 2 krotkie nowe... wtedy zawsze mozemy bezproblemu wrocic do 100% serii, ale nie mamy regulacji we wnetrzu auta
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

i przy "Twoim" patencie możemy latac i z ABS i bez ABS'u ??
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pon 07 Gru, 2009   

ade,
Chrzanić to szczerze, bez urazy ^_^ koleś w XSI po założeniu tylnej belki od s16 miał ten problem. Wsadził reduktory (zwężki takie) w pompę i do tego dopiero przewody dokręcił.
Jak ręką odjął ;)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8