Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
kute graty
Autor Wiadomość

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
sa wstepnie lepiej wywazone niż seryjne odlewy,
Zdecydownie są lepiej wyważone , seryjne tłoki mają nie wielkie różnice w wagacj i jest to dopuszczalne , dobry kuty tłok ma ten problem wyeliminowany . Po za tym szczególnie w przypadku silników N/A tłok jest lżejszy i to znacznie poprawie "wkręcanie na obroty"


rasta napisał/a:
Ja u siebie nic nie wyważała, a silnikczek pracuje równo i cicho.
ja u siebie wywarzyłek wał z kołem zamachowym korbowody tłoki i chodzi nie równo i głośno :D
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

PumaRST
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
PumaRST napisał/a:
jesli j uż mówimy o kręceniu niewiadomo gdzie.

W wiekszości samochodów benzynowych (nie licząc hondy ;) )seryjne odcięcie jest gdzieś w okolicach 7000rpm

Więc mówiąc o wysokim kręceniu mam na mysli powiedzmy 8000rpm.
To juz chyba dla wielu glowic początek "falowania zaworów" ?? ?? ??


wiesz znam Astere z c20xe która miała przesuniecie właśnie gdzieś w okolicy 8000obr i byłą na ostrym wąłku ale bez spreżyn czy zmiany szklanek. wiec to chyba bardziej zależy od danego silnika. ja bym fordowskiego nie zakrecił na hydraulice czy bez zmiany sprężynek powyzej 7000obbr. (odcięcie 6500-6750 w zależności od silnika) bo byłby to ostatni raz :D mówie tu o starym zetecu lub CVH.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

eM napisał/a:
Wszystko zalezy od punktu widzenia, dla mnie turbo jest mniej uzyteczne od kompresora.


Dla mnie duzo bardziej uzyteczne jest turbo :)

Panowie, nie bierzmy pod uwage wykresow turbo z internetu, podczas doboru sprezarki trzeba ja dobrac z katalogu na podstawie jej mapy a wiekszosc projektow w PL to jest wrzucenie tego co sie dalo tanio kupic ew "pewniak" GT28R(S)

Poza czasem reakcji turbo jest lepsze od kompresora i nie sa to dyskusje a fakty.
Polaczenia gazowego w turbo nie wyeliminujemy mozemy jedynie zmniejszac efekt przez zmienna geometrie, twin scrolla, dobor wirnikow itd.
_________________
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Ja w GTT mam wywazony caly uklad w calosci a nie poszczegolne graty. Mimo ze to OHV to krecilem regularnie 7500 a podczas utraty przyczepnosci przez brak odcinki pojawialo sie ponad 8000rpm (gtech zarejestrowal).
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Dziku mysle ze gdybym mial u siebie kompresor to objeżdzam twoje turbo. :)



_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

rękawice zostały rzucone :)

A tak poza tym zapraszam do działu o doładowaniach. Tu zostawmy już tylko zakuwanie motorów.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

PumaRST napisał/a:
wiesz znam Astere z c20xe która miała przesuniecie właśnie gdzieś w okolicy 8000obr i byłą na ostrym wąłku ale bez spreżyn czy zmiany szklanek

Ja wiem z doświadczenia że fiatowskie silniki FIRE zniosą 8000rpm. Tyle że tam nie ma hydrauliki tylko plytki...
Inna sprawa że za którymś razem może to być ostatni raz ;)

Ale reasumując problem może sprawiać "hydraulika" ?? ?? ??
Dobrze rozumuję ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Co innego zakrecic do 8k raz a co innego kręcic codziennie :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

eM - na poprzedniej stronie napisaem że "większość samochodów (z wyjątkiem hondy)"

Wiem że Vtec może więcej ;) ;) ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Renault Clio 1.8 16V z wywazonym walem, kolem, seryjnymi korbami bylo krecone non stop do 7.800 rpm.

Obecnie z informacji jakie uzyskalem do na 2.0 (F7R) mozna krecic do 7.300 lub 7.500 (seryjnie gdzies 6800-6900) bez zakuwania i na hydraulice. Podobno mechanika przyda sie w tym silniku powyzej 230-240 KM.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

eM napisał/a:
Co innego zakrecic do 8k raz a co innego kręcic codziennie :)


Co innego silnikiem o skoku 77mm a co innego 93mm :)
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Co innego zakrecic do 8k raz a co innego kręcic codziennie :)


Co innego silnikiem o skoku 77mm a co innego 93mm :)

Co innego zjeżdzać ze stromej górki crossem a co innego rowerem, mozna ale po co? :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

eM napisał/a:

Co innego zjeżdzać ze stromej górki crossem a co innego rowerem, mozna ale po co? :)


Ja nie mowie ze 93mm to dobra cecha, wrecz przeciewnie, ale 7800rpm przy takim skoku i na hydraulice mozna uznac za dobry wynik.
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

heheh, ale tutaj madre rzeycz piszecie, lece do "humoru"
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

dzik napisał/a:
eM napisał/a:

Co innego zjeżdzać ze stromej górki crossem a co innego rowerem, mozna ale po co? :)


Ja nie mowie ze 93mm to dobra cecha, wrecz przeciewnie, ale 7800rpm przy takim skoku i na hydraulice mozna uznac za dobry wynik.

A to masz racje, oczywiscie.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9