B6, przód na grubym wkładzie, gwint, tył wąski. Robione i ustawiane w Zerkopolu.
Kupisz coś innego, będzie słabe i w końcu i tak kupisz Billa. Been there, done that,
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
GAZ jest oceniany w Anglii "in plus". Czytałem testy tego zawieszenia w nowym Clio i po założeniu poprawiło czasy na torze. W dodatku możliwość regulacji faktycznie działa.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Być może, a wręcz pewno tak jest. Ale u nas jest jeden prawdziwy tor i parę mini. Bilstein jest uniwersalny, dobry na tor, a poza tym na drodze/oesie super się sprawdza.
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
Gaz tylko na równy tor billi ogarnia dobrze nierówności .
na + Gaza jest cena od około 1800-2000 za podstawowego Gwinta do około 3000-3500 za topowa wersje , w Uk na tym ścigają sie z mojego doświadczenia to na forach forda 95% wybiera Gaz'a
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
Ja w tej chwili poważnie interesuje się tym Gazem. z kitów są 2 rodzaje GHA oraz GGA
GGA to już tzw Gruba laga przód ma regulacje bump/rebouund i tył tak samo
w GHA przód rebound oraz wysokość a tył bump/rebound.
Jeśli ktoś byłby poważnie zainteresowany zapraszam na pw. Podam ceny czas oczekiwania itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach