[b]Mimo 132 BHP i 59/13 Pug jest niestety wolny.
Wydech mam zrobiony.
Moge jeszcze przerobic kolektor - tam gdzie jest dwururka.
Dolot jest "jakis"
Warto go dopracowac, wyrzezbic lepszy airbox i rozwiercac przepustnice ?
Gdzie jeszcze moge znalezc tania moc ?
Wypruwanie go w rachube nie wchodzi.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
Z takich trików to ja znam tylko pare, np. strumiennica, ale koniecznie musi być naddźwiękowa bo te inne nic nie dają, no i magnetyzery najlepiej jak najwiecej wtedy większy przyrost.
No a tak na poważnie to pojęcie taniej mocy w n/a raczej nie istnieje, mozesz sobie jeszcze splanować głowice jeśli rozbierzesz ja sam to planowanie nie wyjdzie drogo, angole cos tam strugają jeszcze w przepustnicy, no ale to nie da żadnych spektakularnych przyrostów. Więc jak chcesz szybciej to zostaje przesiadka na cos szybszego ewentualnie grubsze grzebanie tego co masz.
auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Sie 2006 Skąd: Podkowa Leśna City
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2007
dolot i jeszcze raz dolot.sorawdzilem na swojej cytrynie i skutkuje.
potem kolektor i cala reszta.
_________________ DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
ja po zalozeniu dolotu racelanda i wywaleniu kata mialem prawie 130 km na hamowni, wiec moim zdaniem w pierwszej kolejnosci dolot i kat - bardzo tanie rozwiazanie a duzo daje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach