Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Bonczek, jak porównanie HR vs AP bo miedzy tymi dwoma się zastanawiam ?
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Nie wiem, CRX nie jeździ nadal :rotfl:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Gdybym chcial cos tanszego niz aktualny ISC to bym wlasnie poszedl w AP. Tylko trzeba miec swiadomosc ograniczen w regulacji oraz tego ze moze bedzie potrzeba wsadzenia twardszych sprezyn, ale to w kazdym gwincie drogowym tak bedzie jezeli bedzisz chcial wycisnąć z zawiasu 100% i go dopasowac do upalania.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Sterego bilsztajna bym przerobił w PL na gwint. Jakoś mi to wszystko o czym piszecie pachnie ryżem.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Gdybym miał teraz cos do upalania przygotowywac to pierwsze co bym kupił to dobry zawias,żadne tam ISC,AP,Bil tylko AST,Protlum czy HP sporting
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Jak znasz kogoś kto to ogarnie od ręki i wyjdzie tyle co Ap to tez bym brał bila. Ale do bila potrzebujesz przerobienia. 4 sprezyn. Kplt amorow. Regulacji/ustawienia. No i oczywiscie elelentów do regulacji. Moze wyjsc kolo 3k. Do tego KenetTy miales gwint z autem, ale ja wiem ile trzeba się za takimi przeróbkami nałazić.
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

o to chodzi żeby zrzucić obecny i włożyć nowy a ten upchnąć w świat :) właśnie przeróbka może wyjść też drogo.
niestety nie każda firma ma zestaw do kompota

a może by wysupłać troche kasy i ściągnąć z anglii:

Zawieszenie Gwintowane/Coilover GAZ Shocks GGA402R,
Twardość sprężyn:
- Przód/Front: 4cyl - 700lbs, 6cyl - 850lbs,
- Tył/Rear: 325lbs,
Regulacja wysokości
- Przód/Front: 0-75mm,
- Tył/Rear: 0-75mm, ,
Regulacja twardości tłumienia,

specjalnie robione pod is cup
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Cos mi się obiło o uszy że ludzie nie byli tym zawiasem zachwyceni. Buni tu nie zagląda, ale może Miniac coś wie.
Mój znajomy startował na gwincie AP w wpp, to jest to auto 320i, tam było sporo odchudzania inne sprezyny i stabilizatory, ale ostatecznie kręcił okolice 1:52 na poznaniu.
 
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Ja wlasnie jestem na etapie szukania jakiegos zawiasu i kompletnie mi nie idzie. Tego AP jednak bym nie chcial...
_________________
Pidżon
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

i słusznie,to by jakiś downgrade był
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Od ap tańszy jest tylko TAT, wiec czego wy oczekujecie po zawiasie za 2k.
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

PGmaster, dokładnie to samo mam czym więcej czytam tym mniej wiem a jak juz wybiorę to pewnie zderzę się że ścianą z cyckami która ma wgląd w budżet :D

to teraz M-ka wpadniesz na Ekypa vs SR ?

jestem ciekaw jak by ten AP działał ze sprężynami 700(14) / 500(10) ze stabem 28/19 :)
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

Mysle ze na plaskim zrobil by robote. Ale ja bym dal mietsze sprezyny o 2 kg jak jest wyprute auto. 14kg to wkladaja do m3 gdzie masz 6cyl i zeliwny blok.
 
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

kaziu1985pn napisał/a:
to teraz M-ka wpadniesz na Ekypa vs SR ?


Zostala juz tyllko emka wiec pewnie tak :) Cos wiadomo odnosnie terminow?
_________________
Pidżon
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 02 Mar, 2015   

PGmaster, toruń jako pierwszy gdzieś w maju i czerwiec kielce
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12