Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Sport i N4
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

Obejrzałem ten filmik z prezentacji.
Fajne to reno.
Naprawde ciekawy wynalazek.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

a gdzie można to zobaczyć?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Koto 
plotki... plotki...


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6
moc: 103km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Cieszyn

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

To chyba to ;)

_________________
Loud pipes save lives!
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
Dziwne ze się dokręca tak wysoko, chyba nie ma podtrzymania.


A co ma wspólnego podtrzymanie z dokręcaniem ?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór. A tu widać ze do okolic 200km/h to jeszcze sporo brakuje.
_________________
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
No zwyczajnie auta z podtrzymaniem nie ma potrzeby kręcić wysoko bo swoją optymalną moc mają znacznie niżej, dopiero na ostatnim biegu się kręci opór.

A to nie odnosi się bardziej do aut ze zwężką? Co ma do tego podtrzymanie? Dużo momentu na dole można mieć i bez podtrzymania.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.
_________________
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

GeKo napisał/a:
tak tak ze zwężką, to chyba oczywiste że musi posiadać zwężkę.


Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

Wg mnie to co widzieliśmy na filmie to dopiero początek testów i bardzo możliwe że na razie konstruktorzy jeszcze sobie nie poradzili ze "zwężką".

Tak czy inaczej pali się "CHECK ENGINE" czyli coś jest nie tak :) :) :) :) :)




:rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

martin.h napisał/a:
Mozna zrobić auto na podtrzymaniu i bez zwężki.

Oczywiście i wtedy mamy +350 :D ale regulamin Nki i Agr wymaga zwężki. Chyba że chłopcy się bawią na bogato :] A dopiero potem będą silnik ogarniać.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 20 Paź, 2010   

ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Czw 21 Paź, 2010   

saxorulez napisał/a:
ja nie widze problemu w kreceniu tego silnika wysoko


no ale jak masz zwezke to turbo zaczyna stawiac juz opor i dlawic fure:/
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 21 Paź, 2010   

saxorulez, nie w tym rzecz, EVO i STI Nki są kręcone przeważnie do 4500 (po prostu nie opłaca się kręcić wyżej) dopiero ostatni bieg się ciągnie do końca. Tak jest tam moc rozłożona. Założyłem że jak tu będzie podtrzymanie i zwężka powinno być podobnie.
_________________
 
 
 

ictus 
say my name bitch!
fajf majnes


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 14 Paź 2010
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 21 Paź, 2010   

enki ze zwezka maja charakterystyke TDI
_________________
www.slubfotki.pl - najszybszy fotograf ślubny
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8