[P] Honda EJ9 B16A2 z Allegro
Autor
Wiadomość
Loko
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011 [P] Honda EJ9 B16A2 z Allegro
Cześć, może ktoś coś więcej wie na temat tego auta widziałem ze jest opisana na wielu forach więc może akurat ktoś zna któregoś z właścicieli albo słyszał cokolwiek. Najbardziej martwiącym mnie faktem jest to, że zmienia właścicieli bardzo szybko po zakupie.
http://otomoto.pl/honda-c...-C18967699.html
TomsoN
Pytania są tendencyjne
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011
była fura Chaberka, za jego czasu na bank godna polecenia, później poszła do jakiegoś typka i się zaczęło nie wiadomo co
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Cze, 2011
Z tego co wiem bo Chbr`e to jest 2 osoba, która jest właścicielem - nie ma co gdybać, trzeba jechać obejrzeć, auto jest praktycznie seryjne więc od razu widać ocb
_________________ Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63
http://www.facebook.com/p...208482285855703
pP
A gdyby tak Jimek...
auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 02 Lip 2008 Skąd: Frampol
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
praktycznie seryjne i kufa 18k
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Janusz
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Cytat: praktycznie seryjne i kufa 18k
jest gelba, dobra felga i dwa nagie kije od miotły...
mnie sie podoba, jedyny minus to to ze to nie seryjne VTI tylko Swap...
edit:
Honda Civic 1.4iS;) EJ9 99' Milano Red
SILNIK:
- swap B16A2
- przewody NGK
- świece DENSO
- olej Valvoline VR1 10w60
UKŁAD DOLOTOWY:
- heatshield pod kolektor ssący Hondata
- parówa Simoty
- osłona termiczna
- air duct
UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1
- wydech 2,25 przelot na 2 tłumikach mtech
ELEKTRONIKA:
- p1h przejsciowka obd1
- procedura 4800 rpm
- vtec 5200 rpm
- shiftlight 8200 rpm
- odcinka 8500 rpm
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia S4C
- fd 4,4
- lekkie koło zamachowe Fidanza
- sprzęgło Exedy stage 1
- short shifter Fidanza
ZAWIESZENIE:
- gwint KW inox stage 1
- X-bar
- rozpórka przód góra Skunk2
- LCA K-sport
- ATS DTC 15"
HAMULCE:
- przód jarzma + zaciski - pralka H22 - tarcze 282 QH klocki Mintex
- tył swap seria EK4 240
- przewody w stalowym oplocie goodridge
- pompa hamulcowa 1"
BODY KIT:
- dokładka tył EK9
- grill EK9 style
- wiper delete (brak tylnej wycieraczki)
- spryski C3
SRODEK:
- EK4 shift knob
- OEM carbon gauge cluster EK9
- kierownica EK4
- cup holder
CAR AUDIO:
- OEM głośniki EK4 w dzwiach
- OEM tweetery EK4
jak to u was jest seria to grubo... troche jednak jest tu nadłubane, choć fakt faktem gdyby za bazę wyjsciowa brać ori VTi lista byłaby połowę krótsza...
Loko nie kupuj tej hondy bo bede zazdrosny
Yarko
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
nie takie seryjne, krótsza skrzynia ze szperą z integry przedlift lub ek9, swap hebli, porządny zawias, wydech dolot + strojenie i sporo mniej ważnych dodatków, tak więc w kwestii osiągów to od serii EK4 bardzo dużo ją dzieli
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Patrz, policz sobie (ceny forumowe podaje, nisko-średnie):
auto - 7-8k
swap B16A2 (po eksploatacyjnych wymianach) 3,5k
heatshield pod kolektor ssący Hondata 150zl
parówa Simoty 300zł
osłona termiczna 100zł
air duct 50zł
kolektor 4-2-1 350zł
wydech 2,25 przelot na 2 tłumikach mtech 1500zł
p1h przejsciowka obd1 250zł
skrzynia S4C 1500zł
fd 4,4 200zł
lekkie koło zamachowe Fidanza 450zł
sprzęgło Exedy stage 1 450zł
short shifter Fidanza 100zł
gwint KW inox stage 1 2000zł
X-bar 400zł
rozpórka przód góra Skunk2 200zł
LCA K-sport 300zł
ATS DTC 15" 1500zł
przód jarzma + zaciski - pralka H22 - tarcze 282 QH klocki Mintex 700zł
tył swap seria EK4 240 400zł
przewody w stalowym oplocie goodridge 350zł
pompa hamulcowa 1" 150zł
dokładka tył EK9 200zł
grill EK9 style 100zł
wiper delete (brak tylnej wycieraczki) 80zł
spryski C3 50zł
OEM carbon gauge cluster EK9 250zł
kierownica EK4 250zł
cup holder 300zł
OEM tweetery EK4 150zł
Na szybko bez robocizny załatwiania i większość cena dobrze zaniżona - a zawsze wyjdą jakieś pierdoły o których już nikt nie wspomina
_________________ Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63
http://www.facebook.com/p...208482285855703
Janusz
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Bonczek napisał/a: gwint KW inox stage 1 2000zł
eeee no chyba jedno "0" za dużo ??
domyślam się ze to nie chodzi o uchwyty na kubki tylko, o te dwa nagie mopy ??
Bonczek napisał/a: wiper delete (brak tylnej wycieraczki) 80zł
do clio II 0.67 zł
Ostatnio zmieniony przez Janusz Pią 24 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Yarko
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
kawu inoks stejdż łan
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Janusz napisał/a: Bonczek napisał/a: gwint KW inox stage 1 2000zł
eeee no chyba jedno "0" za dużo ??
Chyba 4 e za dużo - KW Inox stage 1 (oznaczenie modelu); 2000zł cena za używany.
Janusz napisał/a:
domyślam się ze to nie chodzi o uchwyty na kubki tylko, o te dwa nagie mopy ??
Dokładnie tak jak w angielskim:
cup -> dwa
holder -> nagie mopy
Bonczek napisał/a: wiper delete (brak tylnej wycieraczki) 80zł
do clio II 0.67 zł [/quote]
bo w Renault cene części ustala się dzieląc wartość po 1 roku od daty produkcji auta na ilość wszystkich części, które mogą się popsuć
_________________ Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63
http://www.facebook.com/p...208482285855703
Ostatnio zmieniony przez Bonczek Pią 24 Cze, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Janusz
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Yarko napisał/a: kawu inoks stejdż łan
ok jestem koniem
pP
A gdyby tak Jimek...
auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 02 Lip 2008 Skąd: Frampol
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
ale co z tego jak to dalej stara honda...
inwestowanie w ałto to nie jest dobry pomysl..nikt nie zwróci $
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Mick
Samochody, kina, kupa, cebula...
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
Bonczek napisał/a:
Bonczek napisał/a: wiper delete (brak tylnej wycieraczki) 80zł
do clio II 0.67 zł
bo w Renault cene części ustala się dzieląc wartość po 1 roku od daty produkcji auta na ilość wszystkich części, które mogą się popsuć
Ja pierd.ziele, padłem
_________________DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
EmerytRs2
krowa, kura, kaczka, drób...
auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Kwi 2011 Skąd: Zewsząd
Wysłany: Pią 24 Cze, 2011
jak po tyle to biorę, gdzie można odebrać ?
_________________ czas nie stoi w miejscu