Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik w C4 VTS
Autor Wiadomość

Łukasz
[Usunięty]

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   Silnik w C4 VTS

Panowie czy ktoś może mnie oświecić i powiedziec czy C4 VtS ma ten sam silnik co 206 RC! Moc ta sama. Pytam bo kumpel zamówił do takiej właśnie 206-tki kit z homologacją. Ma byc 220 kucyków. Podobna drigo jak cholera ale co tam... A drugie pytanie to gdzie robią dobrze wolnossące silniczki bo chce zeby ten moj samochod zaczął jeżdzic tak jak trzeba!!!
Łukasz kiedys gadaliśmy o skrzyni od peugeota! Możesz mi jakoś pomóc ją dostac? Pozdro
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

Z ciekawosci ile taki kit kosztuje i co zawiera?

Kiedys juz chyba pytales czy dlubac fure, ja odradzam.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

wolnossące dobrze robi Adamant - 0501213584 - szczególnie francuskie... co do skrzyni rozejrze się.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Mysle ze twoim przypadku prawie nowego, ciezkiego auta do codziennego uzytku wybralbym kompresor a nie dlubanie N/A . Ale po pierwsze trzeba by sprawdzic czy jakas powazna firma robi gotowy kit, po drugie czy bebechy wytrzymaja.

Dlubanie profi N/A na 220 km nie ma raczej w Twoim wypadku sensu, w cenie tego kity moglbys kupic, podlubac i utrzymac jakiegos puga 205 gti czy inne auto dobre do zabawy.
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

To dokładnie te same silniki. 206 RC i c-4 VTS.
pcs napisał/a:
Ale po pierwsze trzeba by sprawdzic czy jakas powazna firma robi gotowy kit, po drugie czy bebechy wytrzymaja.

Te silniki mają ogromne rezerwy mocy!!!.
Bebechy napewno wytrzymaja.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

szymon napisał/a:

Te silniki mają ogromne rezerwy mocy!!!.
Bebechy napewno wytrzymaja.


Tzn ile wytrzyma?

Wchodzenie w doladowanie to glebszy problem niz wytrzymalosc materialow.
_________________
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

jakby byly takie mocne to by na ich bazie robili motory do WRC, a jakos robia je ze starych 1.9 (205 gti, 405 mi16)
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

pcs napisał/a:
jakby byly takie mocne to by na ich bazie robili motory do WRC, a jakos robia je ze starych 1.9 (205 gti, 405 mi16)


Skąd taka informacja?? Z jakiegoś pewnego źródła?

Peugeot 206 WRC pojawił się wcześniej niż cywilne 206RC, nie mówiąc już o C4 VTS. Nie wiem kiedy pojawił się silnik 2.0 z tych aut, ale może właśnie dlatego WRC robią na bazie starego 1.9
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Helloł, przecierz 2.0 z RC i C4 to jest po prostu silnik 2.0 montowany na przykłąd w 406 albo 206 s16, żadna nowa konstrukcja, tylko lekko przydłubany.
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

mhm.. 50 koni przyrostu w NA to nie tak lekko ;)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Dodali zmienne fazy rozrządu, przesuneli ogranicznik do 7400, lepiej poskłądali i wyważyli wszystko, elementy z aluminium, no i modyfikacje dolotu i wydechu, tyle udało mi się wyczytać.
Nie 50 tylko 40 :P

psvts: To jest pewna informacja, że silniki do wrca robią na bazie mi16.

A jeszcze ciekawszą sprawą jest to ze w 307 WRC silnik jest zrobiony na bloku 1.8 z 406
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Loko napisał/a:
Helloł, przecierz 2.0 z RC i C4 to jest po prostu silnik 2.0 montowany na przykłąd w 406 albo 206 s16, żadna nowa konstrukcja, tylko lekko przydłubany.

Zupełnie nowe silniki konstrułuje sie raz na 20 lat.
ten 2.0 to ewolucja silnika 1.9 z gti, mi 16 itp. Blok silnika jest zmieniony( co nie znaczy ze nowy-to są ogromne koszty) głowica 16 ventylowa , zmienne fazy, dolot, wydech, elektronika itp.
Przebudowanie tego silnika pochłoneły duzo kasy więc mozna go uznać za nowy silnik. Zresztą teraz w PSA montują na jego bazie zdławiona wersję o mocy 140km.
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

na pewno nie ma w 2.0 bloku z 1.9 bo ten z 1.9 byl pancerny, mial jakiej odjechane tuleje, ktorch sie nie dalo zje... ale bylo to bardzo kosztowne wiec tak juz nie robia. 2.0 moze co najwyzej miec takie same ksztalty i rozwiazania ale nie te same materialy.

Pozatym nie mozna mowic ze 2.0 140km to "zdlawiona" wersja 2.0 180km (podobnie jest w zreszta z rodzina silnikow F4R renault), bo poza blokiem to tam niewiele zostalo z mocniejszej wersji. A przykladowe roznice to (zarowno w PSA jak i Renault, bo PSA robiac motor do 206 RC zmalpowalo praktycznie wszystkie przerobki renault):

- inne i do tego lzejsce (wydrazone) walki
- dolot, lpektor dolotowy, kolektor wydechowy, wydech
- lzejsze tloki
- natrysk oleju na denka + chlodnica
- wariator rozrzadu + sterowani
- zawory
- komputer + oprogramowanie
- wtryski
........
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Tez sie nie zgadzam że to ten sam blok.
Peugeot stosuje oznaczenia na przykład xu9j4- to jest mi 16, xu9j1 to jest 205 gti, i jeżeli blok się nie różni to pierwsze literki są takie same. A konstrukcja z 206 s16/307 to jest już ew10. Czyli nawet peugeot uznaje to za nowy silnik.

2.0 140 km nie mozę byc zdłąwioną wersją z RC/307, bo ten silnik był wcześciej już w 406 go montowali i miał 136 koni. Dopiero w RC zastosowali te przeróbki o których napisał pcs plus na pewno zmienne fazy rozrządu i wydłubali ten silnik na 177 km
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

pcs napisał/a:
- inne i do tego lzejsce (wydrazone) walki
- dolot, lpektor dolotowy, kolektor wydechowy, wydech
- lzejsze tloki
- natrysk oleju na denka + chlodnica
- wariator rozrzadu + sterowani
- zawory
- komputer + oprogramowanie
- wtryski

No właśnie ładnie to napisałeś-min tym sie różnią.
Miałem gdzies oznaczenia wszystkich silników PSa i musze odszukać.
Więc teraz nie będę się wymądrzał :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13