Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8
Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 02 Sty, 2008
W saxo gwintuje się kolumne mc phersona, talerzyki trzymajace spręzyne, wąska spręzyna i też jest, nieważne jakie są amory bo jest takie dziwne rozwiązanie, że amor jest tylko wkłądem w kolumne.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 02 Sty, 2008
Niemy napisał/a:
Loko napisał/a:
Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8
Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.
To jest b8, popatrz na numer tego amora który jest opisany jako b6 do saxo i numery b8 do puga 106 Z tyłu jest tylko b8, amor jest na normalnej cieńkiej ladze.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 02 Sty, 2008
Nie odpisali, a potem nie drązyłem juz bo kupiłem b6, więc nie bardzo wiadomo o co chodzi z tymi motorsportami.
W katalogu bila przy zestawieniu b6+motorsport, albo b8 + motorsport jest napisane firmer setting, czyli wychodzi z tego że motorsport jest sztywniejszy.
Możesz spróbować popytać na saxperience, bo jest tam troche saxofonów na motorsportach.
Ale jeśli faktycznei motorsport jest sztywniejszy to ja bym nie zakładał przód
b8 + motorsport, tylko raczej szedł bym w strone miększego tyłu, saxo i tak ma "skoczny" tył.
Bilstein B6 ma wstepnie ustawiona charakterystyke, ktora do rajdow raczej sie nie nadaje, a B-motorsport ma "ustawienia naprezone". Zerkopol zaprzeczal ze jest cos takiego, dopoki nie dostali do utwardzania moich BM.
Cytat:
Na przykladzie tylnych amortyzatorow do XSi - oprocz charakterystyki - BM jest duzo grubszy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach