Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory KONI
Autor Wiadomość

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Loko napisał/a:
Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.


jak to nie ma B6 do tylu

a to co?

http://www.mts24sklep.pl/index.php/cPath/1_233_234
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

W saxo gwintuje się kolumne mc phersona, talerzyki trzymajace spręzyne, wąska spręzyna i też jest, nieważne jakie są amory bo jest takie dziwne rozwiązanie, że amor jest tylko wkłądem w kolumne.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Niemy napisał/a:
Loko napisał/a:
Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.


jak to nie ma B6 do tylu

a to co?

http://www.mts24sklep.pl/index.php/cPath/1_233_234


To jest b8, popatrz na numer tego amora który jest opisany jako b6 do saxo i numery b8 do puga 106 ;) Z tyłu jest tylko b8, amor jest na normalnej cieńkiej ladze.

Tutaj całe zestawienie billi do saxo jest
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=3083
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

dzieki Loko, pamietalem ze gdzies byl taki temat
odpisali Ci w koncu z tego Bilsteina?

czyli B8 przod i motorsport tyl brac ?
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Nie odpisali, a potem nie drązyłem juz bo kupiłem b6, więc nie bardzo wiadomo o co chodzi z tymi motorsportami.
W katalogu bila przy zestawieniu b6+motorsport, albo b8 + motorsport jest napisane firmer setting, czyli wychodzi z tego że motorsport jest sztywniejszy.
Możesz spróbować popytać na saxperience, bo jest tam troche saxofonów na motorsportach.
Ale jeśli faktycznei motorsport jest sztywniejszy to ja bym nie zakładał przód
b8 + motorsport, tylko raczej szedł bym w strone miększego tyłu, saxo i tak ma "skoczny" tył.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

czyli wychodzi na B8 + B8
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Cytat:
Bilstein B6 ma wstepnie ustawiona charakterystyke, ktora do rajdow raczej sie nie nadaje, a B-motorsport ma "ustawienia naprezone". Zerkopol zaprzeczal ze jest cos takiego, dopoki nie dostali do utwardzania moich BM.


Cytat:
Na przykladzie tylnych amortyzatorow do XSi - oprocz charakterystyki - BM jest duzo grubszy



z innego forum...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8