Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom sprzętowy w KJS
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

Marek23 napisał/a:
Tomcat napisał/a:
W jeździe sportowej nie ma zmiłuj Wiadomo że najlepiej jest starać się jak najpłynniej wrzucić taką "ciężką" jedynke, ale muszę Ci powiedzieć że po kilku kjs-ach, sprintach czy treningach opory znikają i teraz czy 1 chce wejść lekko czy sie opiera, to i tak wychodzi na moje Jakoś nie wyobrażam sobie robić nawrot albo ciasną szykanę na dwójce.

Nie zgodzę się. Bez między gazu wkładanie 1 jest samobójstwem dla skrzyni. Poza tym narusza się balans samochodu i jeśli akurat jest ślisko to włożenie 1 bez miedzy gazu blokuje koła i mamy podsterowność.


Kwestia wprawy. Na początku ciężko jest w ferworze walki jeszcze próbować piętką, czy połową buta zrobić międzygaz, ale na pewno tak jest lepiej dla skrzyni. Mnie jak narazie przeszkadza w tym też beznadziejna pozycja za kółkiem. Jak będzie kubeł i kiera z osadzeniem, na pewno będzie mi łatwiej.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

Powiem Ci, ze na początku będziesz ciut wolniejszy, ale potem wejdzie Ci to w nawyk i będzie dobrze. No i fajnie posłuchać jak chłopakom z klasy po raz 5ty poszłą skrzynia, a Ty dalej na tej jednej jeździsz :rotfl:

PS. Pięta, chyba, ze masz bardzo blisko pedały to połową stopy. Ale mi się kiedyś noga na hamowaniu ześlizneła xD i od tego czasu tylko pięta.
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

Marek23 napisał/a:
PS. Pięta, chyba, ze masz bardzo blisko pedały to połową stopy. Ale mi się kiedyś noga na hamowaniu ześlizneła xD i od tego czasu tylko pięta.


Chyba że ma się but rozmiaru 45, tak jak ja :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

Cytat:
Nie wiem czy czasem z Tobą nie rozmawiałem na stacji we wrześniu...


Mówisz o tym sprincie na ktorym jechalismy razem? Jesli tak to napewno nie sa to te same osoby.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

rabarbar napisał/a:
Oki ,od jutra zaczynam jezdzic bez abs,slyszalem cos o dodawaniu gazu przy hamowaniu, w celu zapobiegania blokowaniu kół(nie myle z techniką lewej nogi w zakręcie).
mozesz przyblizyc technike hamowania bez absu?czyli czy hamowac na granicy przyczepnosci,czy na blokach itd?
Fakt ze Clio ma za długą skrzynie a mi srednio wychodza redukcje do jedynki, a dokładniej z miedzygazem mam problem,wiec czasem szkoda mi skrzyni i mule na 2


Ja się mogę powoływać głównie na doświadczenia mojego drivera, to czego się nauczyłem od niego głównie przez obserwacje.

- Lewej nogi używa i wolnych partiach i szybkich łukach (asekuracja) Gdy napadamy grubo i zaczyna nas nieść to sobie przytrzymuje auto nawet jak jest równo i czysto.
- Nigdy na szykanach na seryjnej skrzyni nie zbija się do jedynki to morderstwo dla skrzyni, dodatkowo znikomy zysk czasowy lub strata nawet (zmiana w dół, palenie gumy, zmiana w górę) Lepiej wejść delikatnie dwójką i po wyjściu z szykany strzelić ze sprzęgła.

- Co do dodawaniu gazu podczas hamowania, Praktycznie na mokrym lub bardziej śliskim stosuje to cały czas, można wtedy perfekcyjnie ustrzelić granice przyczepności kół.
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

dokladnie jw - ostatni moj kierowca tak samo. na tyle duzo jezdzi z lewa ze na
jednym z odcinkow cieszynki spalil ds3000 :) praktycznie kazde hamowanie
z gazem + duzo lewej nogi, ale dzieki temu astra praktycznie zawsze ustawia
sie tak jak chce tego kierowca.

u mnie w pugu na duzym hamulcu tez hamowanie tylko z gazem. bez bardzo
szybko blokuja sie kola.

co do szykan to mysle ze inaczej jezdzi sie jej w ppzm a inaczej w kjs.
w ppzm tak jak napisal geko - IIka ale wynika to tez z tego ze tam bardziej
szanuje sie auto i szykany sa najczesciej szersze. w kjsach bywa ciasniej,
wolniej wiec w zaleznosci od skrzyni sa tez Ikowe szykany a jak pamietam
to duzo mniej szanowalem skrzynie w kjsach.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

gs_vts
[Usunięty]

Wysłany: Wto 16 Gru, 2008   

Bad-i napisał/a:
nie wiem jak wyglądaja sprinty w Chorzowie, ale w Warszawie w 95% KJSów w pierwszej trocje w generalce jest oska (i to glownie z 3 klasy)


Z 3 klasy dlatego, że w Mistrzostwach Okręgu Warszawskiego wszystko powyżej 1600 pojemności leci razem z Lancerami jako klasa 4. Dlatego w Warszawie nie opłaca się kupować 2.0 do KJS... Tylko w AK-Centrum jest 5 klas
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

A jaki zawias do Kjs do Clio??
Pewnie krzyknicie hurtem Bill.wiec prosil bym o wyjasnienie roznic (b6,b8 itd) oraz gdzie najtaniej kupic,oraz jakie sa orientacyjne ceny
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

b6 moze na seryjnych sprężynach polecieć, b8 już nie, cen nie znam ;p
ogolnie zawias regenerowany co daje duzego plusa.. (czy ktoś juz regenerował)?
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Ja mam jakies niskie spreznyny Elia,wiec musial bym chyba b8.B12 to chyba zestaw??
Ja kiedys regenerowalem kayaby-nie udalo sie :rotfl:
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Generalnie do clio B6 nie istnieje dopiero B12 chyba jest dostępny. Marek w Zerkopolu chyba robił na zamówienie B6, ale tanio nie było z tego co mówił.
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Zadzwonilem do Zerkopolu.Do Sporta jest tylko b14, 900 oiro,w cenie zmiana charakterystyki.Jaka jest alternatywa??O Koni slyszalem ze nie ten teges..
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

nie ma alternatywy dla billa, jest jeszcze proflex albo HP racing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Bad-i napisał/a:
nie ma alternatywy dla billa, jest jeszcze proflex albo HP racing


Jest jeszcze GAZ Shock.
_________________
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

rabarbar napisał/a:
O Koni slyszalem ze nie ten teges..


Koni ma chyba MoRToN. pogadaj z nim.
zawias ma zmienną charakterystykę wiec i do KJSów się może nadać.
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9