Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
SAXO VTS mocne i slabe strony
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

nie no, nie czepiam się tylko nie wierze poprostu
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

spoko. Z tego co pamietam to ja jezdzac normalnie - nie jakos wolno, ale bez palowania schodzilem w Saxo ponizej 9l.

A tak na marinesie to ja jestem ogolnie podqrwiony bo w robocie siedze tylko dlatego ze "hiduskie kurvy" :D cos spie.rdolily.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

MIchał tu nie ma co wierzyć, prawa fizyki .
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Michał,

moje saxo po programie przy spokojnej jeżdzie paliło 10
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

dobra spoko, z fizy hujowy byłem
moje palił mega dużo
ale i tak znowu bym kupił :)
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Michał napisał/a:
dobra spoko, z fizy hujowy byłem
moje palił mega dużo
ale i tak znowu bym kupił :)


jest rarytasik - nowka sztuka do kupienia!

http://www.autoscout24.ch...3&page=2&row=11

Za kosmiczna cene :-/
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Ja saxo nie mialem, kilka razy tylko mnie wożono i raz jezdzilem MIchała saksiakiem po urynowie - dobry gokart.
Auto pewnie ma swoje slabe strony z tego co wyczytalem przez 3 lata, zawieszenie,elektryka czasem i inne pierdoły.
Ale patrze na chlopaków jaką miłością pałają do swoich saxówek, Łukasz dłubie cały czas, Michał nie moze ścierpieć ze sprzedał, reszta chłopaków ktorzy mają saxo i tez im nie w głowie zeby sie rozstać mimo ze czasem cos nie zagra.
COs musi w tym aucie być.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

dla mnie super design no i skręcalność
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Michał napisał/a:
(...) no i skręcalność


Z tym się zgadzam w 100%. A jako ciekawostkę powiem, że stabilizatory są grubsze niż w Imprezie GT i porównywalne z Evo.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

No to akurat nie do konca trafione poniewaz stab w saxo nie jest takiego samego ksztaltu jak evo czy subarce
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 31 Gru, 2008   

Spoko ze spalaniem w cifie... my w rajdowce na dojazdowce liczymy 12 l... a opory toczenia slicka i troszke wysilony silnik robia swoje. Poprzednio wlasiciel mial 1.5 vtec econom... tam to spalanie wychodzilo kosmicznie niskie... przy autostradzie nawet w okolicach 6-6.5 l.
 
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Sty, 2009   

Podepnę się pod temat :)

Zgadzam się z przedmówcami i potwierdzam swoim przypadkiem, że nie pozbyłbym się tego auta za NIC!!! Fakt zawieszenie, skrzynia i elektryka stważają jakieś tam problemy, ale wizja mnie za patelnią znowu i znowu i znowu jest za każdym razem tak samo wspaniała :P

Jeśli chodzi o samą budę to uważaj szczególnie na tył (łącznie podłogi bagażnika z nadkolami i same nadkola), w obydwu saxofonach mi się rozlaziło - nawet jeśli jest małe ognisko rdzy to bardzo szybko się powiększa i efektem jest dziura wentulująca w bagażniku :P :P
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 07 Sty, 2009   

eM napisał/a:
reszta chłopaków ktorzy mają saxo i tez im nie w głowie zeby sie rozstać mimo ze czasem cos nie zagra


Racja ma TO COS :devil:
 
 
 

jorkee
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Sty, 2009   

ja kupilem saxofona jak mial 65 tys i na wstepie musialem zrobic co nastepuje:

- wymiana gornych lozysk w mcpersonie
- wymiana rozrzadu
- regeneracja belki
- wymaina amortyzatorow przednich

teraz ma 85tys pod dwoch latach i to co z nim robilem:

- wymiana peknietej szyby przedniej
- tarcze hamulcowe z przodu do wymiany
- wszystkie klocki hamulcowe
- zapieczony korektor sily hamowania
- wlasnie pada sonda lambda
- wymiana oleju w przekladni

perspektywa:
-sprzeglo
-synchronizatory dwojki
-amorki z tylu
 
 

jorkee
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Sty, 2009   

a i co do spalania to mozna dystrybutory kalibrowac
344km - 34,8l :) czyli praktycznie idealnie 10 litrow teraz w zimie... w lecie moze bedzie pol litra mniej.
na trasie to roznie od 6.4 do 8.5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13