Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Bilstein do saxo
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Loko napisał/a:
Eee karwaa czy zerkopol pomylony do reszty? czyli ze już teraz nie da sie przerobić b6 tak jak to zrobił Saxorulez?


ponoc w krakowie sa jacys goscie co przerabiaja billa na gwint.. i wlasnie glownie do francuzow...

jak kumpel do lanosa sobie przerobi to pewnie tez sie skusze... albo sobie sam zrobie... filozofia zadna:d

jedynie kwestia dobrania odpowiedniej twardosc sprezyny tak naprawde...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Znam w zakład w Poznaniu który bardzo dobrze ogarnia przeróbki i regeneracje wszelkich amorów. Może oni nie będą marudzili i zregenerują B6 ... ? Mój co prawda nie sprawia mi problemów bo ma może 10 tys. km w większości ulicznych, ale kiedyś pewnie w końcu się wysypie.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

nie wydaje mi sie żeby wycofali się z B6 - prosta przyczyna poza wysokością nie rózni się od B8
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Panowie.
Z tym B6/B8 do 106/saxo i regeneracja w Zerkopolu, to chodzi o to, ze w 106/Saxo jest to amortyzator o srednicy cylindra 32mm a wiec mniejszej niz dla wiekszosci modeli aut.
Oni robia, przerabiaja, regeneruja tylko amortyzatory na grubej ladze, tj o srednicy cylindra 40mm.
Inna sprawa, ze ponad 90% amortyzatorow Bilsteina o oznaczeniu B6/bB8 ma wlasnie taka srednice "lagi" i w praktyce sa to wlasciwie te same amortyzatory rozniace sie tylko konstrukcja zewnetrzna i ustawieniami wynikajacymi z konstrukcji zawieszenia wymyslonej przez producenta i masa poszczegolnych aut.
W 106/saxo jak wiemy jest wklad do kolumny i technicznie nie da sie wcisnac amora o srednicy cylindra 40mm dlatego jest 32.
Dlatego tez jesli jest mowa o Zerkopolu, Bilsteinie, regeneracji, ustawieniach i czesto tez o tzw "grubej ladze" nawet do saxo/106 to chodzi o produkty typowo Customowe zbudowane przez nich na bazie amortyzatora o srednicy 40mm ktory to jest wlasnie regenerowany i ustawiany dla potrzeb kierowcy.
Jako ciekawostke moge podac, ze moje wklady do 106 "tzw gruba laga"pochodza z Saaba 9000, kogos innego z Audi, a jeszcze kogos innego moga byc np z BMW.
Wszystkie natomiast beda o srednicy 40mm i beda wpakowane do roztoczonej kolumny.
Ostatnio zmieniony przez Przem_106 Sob 05 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

No dobrze super i świetnie tylko ze do tej pory normalnie regenerowali b6 do saxofona i też przerabiali na krótszą lage m in u Saxoruleza i Dariano, a teraz piszesz ze przestali, czy twierdzisz ze nigdy tego nie robili, bo już nie wiem?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

Przem_106,

ja mam B6 z półki nic nie jest w nim customowe, zawiozłem i mi zrobili z niego B8 - więc naprawdę nie wiem w czym problem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

W tym, ze albo nie maja czesci, albo im sie nie chce albo tak jak w moim przypadku twierdza ze seryjne B6/B8 do saxo to szmelc, ktory sie krzywi i nie da sie go naprawic.
Ogolnie nie nadaje do sportu (i tu maja racje, bo wiele osob potwierdzilo, ze B6 szybko sie koncza nieodwracalnie)
Ja Bila rozpatruje tylko jako z przeznaczeniem do sportu i dlatego w rozmowach z nimi nigdy nie bylo mowy o seryjnym B6 do 106/saxo.
Ale jesli wam to juz robili, to pewnie i zrobia tez teraz pod warunkiem, ze amor nie jest zniszczony nieodwracalnie (szczegolnie krzywy) Bo takiego nie naprawia.
Ostatnio zmieniony przez Przem_106 Sob 05 Wrz, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 05 Wrz, 2009   

A i jeszcze jedno. Regeneracja, to naprawa, a B6-tki w saxo sa czesto zniszczone w sposob nie do naprawy. Zmiana parametrow, tj skrocenie skoku, utwardzenie itp, to inna sprawa z ktora sobie napewno radza.
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

Konkludując to wszystko co zostało napisane:
Jeśli Bill to B6 i B8 wychodzi na to samo - tyle, że B6 do serii zawiasu a B8 do -30mm
Motorsport to juz bardziej do sportu, wyżej wymienione na ulice w zupełności wystarczą
Nie do końca jedynie ogarnąłem temat z regeneracją.. B6 nie regenerują i B8 też nie.. ??
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

KYB AGX kosztuje tyle samo co B6 a ma regulowana siłe tłumienia. Pytanie tylko jaką do tego sprężynę - czy zostawiac na serii czy wsadzać na progresywną -30 - 40 ?
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Pon 07 Wrz, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:

Nie do końca jedynie ogarnąłem temat z regeneracją.. B6 nie regenerują i B8 też nie.. ??

W przpadku regeneracji, to wszystko zalezy od stopnia zuzycia!
Jesli chodzi o zmiane charakterystyki: twardziej - bardziej miekko lub krocej - dluzej, to nie powinno byc problemu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 8