Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
korektor siły hamowania
Autor Wiadomość

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   korektor siły hamowania

oświedźcie mnie torchę. chcę założyć korektor siły hamowania do golfizny bo wiadomo - można szybciej bez abs szczególnie jak często w zakrętach podbija mi pedał przez co staje się to nie do końca bezpieczne :/

pytania.

jak to się robi i gdzie montować - bo z tego co kojarzę to w golfie chyba do każdego koła jest osobny przewód ?

czym różnią się korektory za 250pln od tych za 600 ?

czy można podpiąc tak, żeby nie modyfikować i nadal można było latać z abs w zimie ? (autem jeździ też żona).
_________________
0-1
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Sa 2 typy korektorow.
Z pokretlem(precyzyjna zmiana rozdzialu sily hamowania ale dobranie odp sily troche trwa)
Z dzwignia (szybsza zmiana parametrow, ale mniej dokladna kilka stopni.)
Z uznanych brandow to AP Racing potem Tilton. Mozesz poszukac rowniez czegos w dziale VW Racing. Wg mnie po zalozeniu takiego korektora ABS juz nie bedzie chcial wspolpracowac. korektory na belce przeliczaja na biezaco sile hamowania w zaleznosci od obciazenia auta. Sportowe daja caly czas jedna sile.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Dzwignia jest polecana z jednego prostego powodu, mozesz plynnie regulowac nawet w czasie jazdy gdyz szybki rzut oka pozwoli ocenic jak w danym momencie mamy ta sile hamowania rozlozona.
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

jest jakiś taki korektor z pokrętłem na allegro :) geko kiedyś chyba mówił ze trzeba przewody hamulcowe kłaść od nowa ;/ fajnie jakbyś przetarł szlak :D

http://moto.allegro.pl/it...on_wilwood.html
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

qbus napisał/a:
Dzwignia jest polecana z jednego prostego powodu, mozesz plynnie regulowac nawet w czasie jazdy gdyz szybki rzut oka pozwoli ocenic jak w danym momencie mamy ta sile hamowania rozlozona.

Dokladnie jak mowi qbus jak idziemy jakis OS asfalt z lacznikami szutrowymi to mozemy na szutrze szybko ustawic nasz hamulec, lub gdy w trakcie OS dopadnie nas oberwanie chmury.
Tak przewody raczej wskazane by bylo puscic w srodku bo i korektor w srodku :-)
_________________
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

mnie się od zawsze takie coś marzy w samochodzie. z tego co się pytałem to w williamsach tez jest system krzyżowy X. trzeba to zmienić daje się jedną pompe hamulcową na przednie koła i drugą na tylne.
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Ja mam z pokrętłem, jeździłem sprzetami z dźwignią. To drugie to lepsze rozwiązanie...
Z pokrętłem długa to trwa, zeby trafic idealny set up...
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

u mnie jest wilwood z pokretlem umiejscowiony obok lewarka, przewody byly tak czy siak nowe ciagniete, przewody miedziane to ogolnie nieduzy koszt.



z tego co slyszalem z pokretlem sa pewniejsze duzo. Ok 2.5 obrotu jest w sumie, zajmuje to sekunde, i masz pewnosc ze w ferworze walki nic przypadkiem ci sie nie przestawi implikujac wjazd bokiem na drzewo w zakrecie....

Umiejscowienie i rodzaj korektora polecam!
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

Ja miałem w poprzednim Saxo też Wilwood'a i w nowym też on będzie ten sam bo byłem bardzo zadowolony... Był z pokrętłem i nie szukałem jakiegoś idealnego ustawienia tylko zawsze ustawiałem "na pałę" i było jak najbardziej ok. W Saxo masz każdy przewód do innego koła w układzie krzyżowym.

Ja zrobiłem tak że podłączyłem je równolegle albo sam tył, albo sam przód i zaraz za pompą zamontowałem trójnik do którego wchodziły 2 przewody od pompy i potem zaraz jeden przez kabinę. Korektor zamontowany był przy ręcznym i wchodził do niego jeden i wychodził również jeden przewód i biegł przez resztę auta. Potem kolejny trójnik był już na belce i do niego wchodził jeden przewód od korektora, a dwa wychodziły już do każdego z kół. Oczywiście przewody prowadzone były nowe miedziane i koszt nie był mega duży.

Jeśli chodzi i współpracę z ABS to nie wiem...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

rwoniez mam wilwooda z pokretelem

mialem mniejszy problem bo w rene robilem hamulce od zera i pompa i tak miala tylko dwa wyjscia

przod poprzez trojnik kolo lewe prawe

tyl wchodzil do kabiny regulator >> hydraulik >> trojnik kolo lewe i prawe

taki uklad pieknie sie sprawdzal :D

niestety nie wiem tez jak z abs'em :(

ale na logike

"wywalsz" orginalny korektor/korektory wsadzasz taki z pokretlem

teraz tak modul abs gdy jest tyl mocniej skrecony widzi ze dupa jest lekka i daje na przewody inne cisnienie i tak samo na odwrot rozkrecisz regulator i modul widzi ze dupa dociazona i tez pusci inne cisnienie

mzoe tutaj glupiec i wariowac
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 08 Paź, 2009   

będę próbował - muszę jeszcze popytać ale jeśli nie będzie szansy na współgranie z abs to... to wsadzę dopiero po zimie.
_________________
0-1
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Stf napisał/a:
będę próbował - muszę jeszcze popytać ale jeśli nie będzie szansy na współgranie z abs to... to wsadzę dopiero po zimie.


Lepiej naucz żonkę bokami latać i włóż sobie przed :)
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Podczepie się.
Czy rozdział siły hamowania zależy:
1/obciązenia osi tylnej?
2/obniżenia osi tylnej?
3/siły hamowania (nurkowania przodu)
???

thx
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

1/ tak
2/ tak obniżenie = obciążenie dla korektora
3/ tak wtedy tył się podnosi i korektor automatycznie zmniejsza siłę.
_________________
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 09 Paź, 2009   

Czyli jeżeli mam tył nizszy od przodu to wyjaśnia to stawianie bokiem (delikatnie da się żyć ;) ) przy przyhamowaniach lewą nogą tak?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8