Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wykresy z hamowni
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
Ale to i tak mało momentu... moim zdaniem jak na taką moc.


no niestety tak jest ale seryjnie takie clio ma bardzo slaby moment. Ogolnei seryjnie powinno byc 137 KM i 158 NM - i tak wlasnie slyszalem ze moc jakos sie da podniesc ale momentu to nie wywalcze :(
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 19 Gru, 2006   

No niby jeżdzi sie mocą a nie momentem takze olać tą wartość
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
No niby jeżdzi sie mocą a nie momentem takze olać tą wartość


oby bylo tak jak mowisz, w piatek autko ma byc w Warszawie. Jezeli bedzie zle to wtedy jeszcze napisze do niego program i zostawiam ten motor w spokoju.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

Powiem dlaczego szkoda momentu, z pojemnosci 1,8 rozsadny wynik to 180Nm, gdyby bylo 180 to mocy by bylo odpowiednio wiecej.
_________________
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

ja bez modow zadnych mam jakos 160..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

ja 168nm :P a diesel 1.6 ma 215nm
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

a ja 158,2 na dolocie, bez modow-sam nie wiem jak to mozliwe
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

u mnie seria niby ma 175NM, na hamownie dopiero chce sie wybrac. Roznica miedzy 2.0 a 1.8 16v jest szczegolnie na dole odczuwalna.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

saxorulez napisał/a:
ja 168nm :P a diesel 1.6 ma 215nm


Doladowany diesel :)
Ja w 1,4 benzynie mialem 240, z pozniej wiecej, nie wiem o ile niestety :P
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

OOO przez chwile myslalem ze jestem w jakims klubie tede-y

Oprocz wartosci maksymalnych momentu jest tez bardzo wazne jak szeroko i jak wysoko mamy taki moment z tolerancją -10% ...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

jakby mi zalezalo na momencie to bym sobie silniczek wirowy od wiatraczka zalozyl ;)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

Jak nie zalezy CI na momencie to nie zalezy Ci na mocy... to jedna i ta sama wartosc tylko inaczej przedstawiona.
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

chyba nigdy tego nie zrozumiem.. ale po to mam Dzika zeby go spytac ;)
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

eM napisał/a:
Jak nie zalezy CI na momencie to nie zalezy Ci na mocy... to jedna i ta sama wartosc tylko inaczej przedstawiona.


zle odebrales moja wypowiedz, chodzilo mi tylko o to ze wszyscy pisza ile maja momentu ale to ze oni maja wcale nie poprawia mojego ;)

ogolnie ten silnik jakis dziwny jest jezeli chodzi o moment
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 20 Gru, 2006   

spoko, powinieneś udać się do specjalisty...
Łukasz moze twoj spec od wałków by coś pomógł?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10