moj tez ryje ryjem,powoli dojrzewam do zakupu szpery która powinna rozwiązac problem.czy się myle???
bedzie rylo bardziej:]
zaloz tuleje acentryczne z m3 3,0 na wachacz, i teoretycznie twardszy stabi na tyl, z tego co kojaze m technic ma grubszy niz m3, ale czy twardszy to ciezko ocenic:D
ale jak widac teoria nie zawsze pokrywa sie z praktyka:P
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 28 Lut, 2011
ade dobrze pisze:
Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.
Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.
Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.
Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.
Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.
Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.
Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.
jesli chodzi o tyl to 2-3cm nizej jak najbadziej wskazane... niestety e36 wyglada wtedy jakby mialo za duza butle z lpg i tube bejsowa;D
oki,rozumiem,dzięki za rady
Miałem na mysli to ze po zamontowaniu szpery łatwiej bedzie wymusic lekki uslizg tyłu na wyjsciu z zakrętu,czy znowu się myle??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach