Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Stabilizatory / Nadsterowność
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 28 Lut, 2011   

rabarbar napisał/a:
moj tez ryje ryjem,powoli dojrzewam do zakupu szpery która powinna rozwiązac problem.czy się myle???


bedzie rylo bardziej:]

zaloz tuleje acentryczne z m3 3,0 na wachacz, i teoretycznie twardszy stabi na tyl, z tego co kojaze m technic ma grubszy niz m3, ale czy twardszy to ciezko ocenic:D

ale jak widac teoria nie zawsze pokrywa sie z praktyka:P
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 28 Lut, 2011   

ade dobrze pisze:

Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.

Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.

Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.

Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 28 Lut, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
ade dobrze pisze:

Jezeli RWD ryje przodem to jak dołozysz szpere to będzie bardziej "pchała" cały samochód do przodu. Owszem auto będzie bardziej przewidywalne w uślizgu, ale w czasie jazdy nazwijmy to "normalnej" rycie nie zniknie.

Trzeba kombinować w zawieszeniu, geometrii itp.
W rallycrosowej klasie RWD wszyscy (bez wyjatku) sadzają tył niżej niz przód - a różnice rzekłbym są diametralne.
Trudno oczekiwac w samochodzie cywilnym takich zmian, więc proponowałbym:
1) zabawę geometrią
2) zmiany stabilizatorów
3) nieznaczną zmianę ciśnienia w oponach względem tego co zaleca instrukcja.

Praktycznie kazda z tych zmian wpłynie negatywnie na trwałość opon, ale niestety coś za coś.

Stf: Niestety nie mam pojęcia jak reaguje samochód 4x4 więc nie zabieram głosu.


jesli chodzi o tyl to 2-3cm nizej jak najbadziej wskazane... niestety e36 wyglada wtedy jakby mialo za duza butle z lpg i tube bejsowa;D
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Lut, 2011   

oki,rozumiem,dzięki za rady
Miałem na mysli to ze po zamontowaniu szpery łatwiej bedzie wymusic lekki uslizg tyłu na wyjsciu z zakrętu,czy znowu się myle??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9