Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Cewka do S16 - jakies alternatywy?
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   Cewka do S16 - jakies alternatywy?

Mam do wymiany cewkę, pech chciał że to ostatni rocznik produkcji i zmienili jakąś pierdołę, toteż nie ma tego nigdzie oprócz OE. Zastanawiam się czy w tej kasie nie da się ogarnąć jakiejś lepszej/pewniejszej/wydajniejszej cewki niż ori?

Np. cewka MSD z DP: http://www.dp-engineering...n/msd/msdcp.php i do tego dedykowane kable: http://www.dp-engineering.../msdsctu16v.php (ale pewnie mozna dać inne?). razem wychodzi 300 EUR więc jakieś 120 EUR więcej niż ori. Nie weiem czy to jest PnP i czy są jakieś inne opcje? Widziałem, że w UK śmigają na jakichś nieseryjnych cewkach i kablach, ale nie udało mi się znaleźć dokładnie o co tam chodzi.

Wiecie coś? Czy nie ma sensu? :faja:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Znalazłem coś takiego w UK: http://atspeedracing.co.u...products_id=283
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Greg, a nie da sie czegos kustomowego? Jakas ori cewka ze starszego 106 plus kable? Jaki ma to cel? Zeby cewka na glowicy sie tak nie nagrzewala?
_________________
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Greg napisał/a:
Znalazłem coś takiego w UK: http://atspeedracing.co.u...products_id=283
no, ciekawie to wyglada


jakby co to mam nowa w garazu, nie pamietam jakiej firmy, oddam niedrogo
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

No właśnie to dziadostwo grzeje się niesamowicie, skoro stara cewka pękła na pionowej ściance sekcji 2/4. Pies trącał lepszą iskrę, ale przy upalaniu wolałbym nie wymieniac cewki co chwilę, bo do najtańszych nie należy. :) Nie ma tam pokrywki żeby było chłodniej, ale widać gdzieś jest problem. Nie wiem jak to wyglada w rajdach itd. i jaka tam jest żywotnośc cewy, no ale słyszałem że te w 106/Saxo do trwałych ie należą. :)

Michool, zerknij na nią i strzel foto całości + wtyczki, bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach. :/

Przerobienie wtyczki też pewnie by zadziałało, ale nie wiem czy to będzie PnP mimo VEMSa.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Greg napisał/a:
Michool, zerknij na nią i strzel foto całości + wtyczki,
we łikenda zrobie, jak zawitam na wiejskie włoscia :faja:

Greg napisał/a:
bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach. :/
dziwne, nie spotkalem sie z tym :/

Greg napisał/a:
skoro stara cewka pękła na pionowej ściance sekcji 2/4.
dziwne
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

michool_vt napisał/a:
Greg napisał/a:
bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach. :/
dziwne, nie spotkalem sie z tym :/

true story nie podejdzie. przerabiałem z moją i Masteli :)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

No właśnie. :/ Mam furę z 2003 i w jakimś ze sklepów powiedzieli mi, że w tym roczniku zmieniła się cewka i pod mój VIN nie mają dopowiedniej. ;)

Albo pójdę w tą Fordowską jeśli podejdzie (o ilektoś ma jakieś info) albo jestem zmuszony do ori która zaraz znów może paść.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

ja bym kupił oryginał - jak często się ją wymienia ? bez sensu szukanie. Później dodatkowe kable, przekładanie kostki. Greg nie wyważaj otwartych drzwi. Jak chcesz podam Ci numer oryginału i poszukaj gdzies poza inter carsem. Szkoda miejsca pod maską na patenty.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Dajcie nr oryginału- może coś u siebie znajdę
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

Marek, nie chcę wyważać otwartych drzwi - szukam alternatywy która byłaby jednocześnie jakimś upgrade'm, bo po prostu przy wysilonym silniku i wysokiej temperaturze boję się, że za chwilę znów zdechnie (juz o kilku akcjach takich słyszałem), ale może się mylę - nie wiem. Przedzwonię do Ciebie jutro bo dopiero co niedawno odczytałem SMSa (tel. mi padł). :)

Nie wiem jakie są doświadczenia w rajdach itd.

Jeszcze widziałem ze gość w UK wrzucił cewkę z 8v:


_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Wto 07 Cze, 2011   

U mnie trzy lata upalania i nic, dopiero nowemu właścicielowi padła, znaczy przerywała na czwartym.
Działa wiec po co kombinować?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 08 Cze, 2011   

5970A3 - numer oryginału - cena 726,06 zł
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9