Mam do wymiany cewkę, pech chciał że to ostatni rocznik produkcji i zmienili jakąś pierdołę, toteż nie ma tego nigdzie oprócz OE. Zastanawiam się czy w tej kasie nie da się ogarnąć jakiejś lepszej/pewniejszej/wydajniejszej cewki niż ori?
Np. cewka MSD z DP: http://www.dp-engineering...n/msd/msdcp.php i do tego dedykowane kable: http://www.dp-engineering.../msdsctu16v.php (ale pewnie mozna dać inne?). razem wychodzi 300 EUR więc jakieś 120 EUR więcej niż ori. Nie weiem czy to jest PnP i czy są jakieś inne opcje? Widziałem, że w UK śmigają na jakichś nieseryjnych cewkach i kablach, ale nie udało mi się znaleźć dokładnie o co tam chodzi.
Wiecie coś? Czy nie ma sensu?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011
No właśnie to dziadostwo grzeje się niesamowicie, skoro stara cewka pękła na pionowej ściance sekcji 2/4. Pies trącał lepszą iskrę, ale przy upalaniu wolałbym nie wymieniac cewki co chwilę, bo do najtańszych nie należy. Nie ma tam pokrywki żeby było chłodniej, ale widać gdzieś jest problem. Nie wiem jak to wyglada w rajdach itd. i jaka tam jest żywotnośc cewy, no ale słyszałem że te w 106/Saxo do trwałych ie należą.
Michool, zerknij na nią i strzel foto całości + wtyczki, bo ja mam jakąś inną niż były we wcześniejszych rocznikach.
Przerobienie wtyczki też pewnie by zadziałało, ale nie wiem czy to będzie PnP mimo VEMSa.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
ja bym kupiĹ oryginaĹ - jak czÄsto siÄ jÄ wymienia ? bez sensu szukanie. Później dodatkowe kable, przekĹadanie kostki. Greg nie wywaĹźaj otwartych drzwi. Jak chcesz podam Ci numer oryginaĹu i poszukaj gdzies poza inter carsem. Szkoda miejsca pod maskÄ na patenty.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 07 Cze, 2011
Marek, nie chcę wyważać otwartych drzwi - szukam alternatywy która byłaby jednocześnie jakimś upgrade'm, bo po prostu przy wysilonym silniku i wysokiej temperaturze boję się, że za chwilę znów zdechnie (juz o kilku akcjach takich słyszałem), ale może się mylę - nie wiem. Przedzwonię do Ciebie jutro bo dopiero co niedawno odczytałem SMSa (tel. mi padł).
Nie wiem jakie są doświadczenia w rajdach itd.
Jeszcze widziałem ze gość w UK wrzucił cewkę z 8v:
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach