Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyłącznik prądu
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   Wyłącznik prądu

Panowie, Panie, mam pytanie :D

Czy wyłącznik prądu od wewnątrz auta jest uruchamiany za pomocą linki? http://rallyshop.pl/index...temu-gasniczego

Tak sobie patrzę na te wyłączniki i nie oarniem jak ta linka miałaby tam działać, skoro one są przekręcane a od spodu specjalnie nie widać żeby był do teo specjalny dywajs. ;)

Tak myślę czy nie założyć takiego ustrojstwa przy okazji przekładania aku na tył.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

W "kluczyku" tym czerwonym masz malutką dziurkę przez którą "przewlekasz" linkę.

Greg - nie bardzo zrozumiałem czego nie ogarniasz w temacie ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Czyli kluczyk musi być zawsze włożony żeby można to było odpalić z wewnątrz? Chyba dobrze go zabierać ze sobą żeby komuś się nie nudziło ;) Rozumiem, że taki wyłącznik nie jest jednorazowy ;)

W 6-cio punktowym ciągnie się jeszcze prąd do stacyjki i cewki, tak? Duża jest różnica między zwykłym 2pkt a 6pkt? Na co się to przekłada - jest większa pewność odcięcia zapłonu, czy jak? ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

ten schemat wiele powie :D (to jest dla 6 pkt)

_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
Ostatnio zmieniony przez wasq Pon 04 Lip, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

NIe chce cie wprowadzać w błąd ale wydaj mi się że nie zawsze potrafi silnik zgasnąć po odcięciu akumulatora (to daje ci tylko pewność że sie nic nie zapali od zwarcia), wiec sie puszcza dodatkowo kable do 6pkt od cewki lub/i stacyjki żeby to tez przerwał.
 
 
 

Nath 
słucham Michaela Jacksona
VW T3 - Westfalia


auto: Clio/T3/E300
silnik:: 2.0/1.6/3.0
moc: czort wiekm
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2010
Skąd: Szczecin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Wlacznik nie jest jednorazowy :)
Jak wylaczysz czy to recznie czy za pomoca linki z zew. poprostu przekrecasz spowrotem w kabinie na pozycje "ON" i jazda
_________________
Automobilklub Szczeciński #99
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Wadą takiego ustrojstwa jest to, że szlag je trafia w najmniej spodziewanym momencie. Jestem zdania, tam gdzie nie ma konieczności montażu to nie montować.
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Ja od zawsze gasze auto wew wylacznikiem pradu I nie moge sie od tego odzwyczaic.... Przez co jestem jeb.any przez specow od elektroniki samochodowej np. Voj2sia I Colina ze uwale kiedys ecu. U mnie pod maska sa 2. Obecnie podpiety chyba tylko ten na minusie. A kiedys byl jeszcze plusowy z jakims tam przekaznikiem ale po dzwonie juz tego nie podpinalem. I w srodku jeszcze jeden mam.

Greg na tyl dajesz jakis lekki aku czy seria? Wiesz ze dobre fabryczne przewody pradowe mozesz dac z jakiegos bmw majacego aku z tylu. Masz wtedy odpowiednia srednice przewodu.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Dzięki za odpowiedzi :)
A co tam lubi padać w nich? ;) Zawsze tak jest że zdechnie pierdoła, ale aż mnie zaskoczyłeś GeKo że takie g*wno jak wyłącznik może dać ciała ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.

Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.

Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Kup firmowy a nie jacky autotuningsport I bedzie dobrze. Nie spotkalem sie zeby komus firmowy sie zepsol lub nie kontaktowal.

Teraz w gsmp pawlowi szlag trafil wlasnie taki jacky. Mam u siebie waszystkie 3 sparco I dzialaja bez zajakniecia.
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

:rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
zaskoczyłeś GeKo że takie g*wno jak wyłącznik może dać ciała

Kiedyś chyba Lubiakowi w jego belgijskim clio padło ( z pewnością to ten Jacky :rotfl: ) I nie raz słyszałem o akcjach ze nawet w EVO padały.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

GeKo napisał/a:
I nie raz słyszałem o akcjach ze nawet w EVO padały.

tam tez były jacky,


a w ogóle to ja słyszałem id jednego mechanika rajdowego, ze często padają podczas ciepłego startu :D
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

te przelaczniki jeden chuj czy szparko czy omp to wyglada jak jeden chinczyk :P i tez slyszalem ze lubia sie zepsuc (znajomemu padl ale po 3 latach)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8