Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
tłoki+korby gr.A vs. kitcar/s1600
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

I do tego trzeba dodać pojemność denka?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz ;)

Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm ;)

Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jest
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

Jacek napisał/a:
Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz ;)

Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm ;)

Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jest


Ale Tłoki od S1600 mają pojemność poniżej 1600cc bo taka jest homologacja
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
I do tego trzeba dodać pojemność denka?

ZTCW to pojemnosc silnika to pojemnosc skokowa - czyli roznica objetosci pomiedzy najnizszym a najwyzszym polozeniem tloka - wiec wychodziloby, ze ksztalt glowicy i tloka nie ma tu znaczenia - znaczenie ma skok tloka i jego srednica.
_________________
czyt. faldżip
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

saxorulez napisał/a:
Jacek napisał/a:
Greg napisał/a:
Bad-i napisał/a:
i dodatkowo pamietaj ze jak zlozysz cos z S1600 to juz raczej tego nie sprzedasz ;)

Jeśli będę miał tłoki o trochę większej średnicy to i tak wychodzę ponad 1600ccm ;)

Gruuuubo idziesz..widzę że apetyt na pudło jest


Ale Tłoki od S1600 mają pojemność poniżej 1600cc bo taka jest homologacja

Pytam tutaj ogólnie - nie koniecznie będą te z S1600, to zależy od budżetu na zakup korb. :/
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

greg ktore masz walki? znasz ich numer/oznaczenie?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

106 napisał/a:
greg ktore masz walki? znasz ich numer/oznaczenie?

Z tego co pamiętam to Newman Cams fast road 264/264.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Lip, 2011   

106 napisał/a:
hmm jakby nie bylo bad-i ma chyba najmocniejsze tu5j4 w pl... a jesli nie to
scisla czolowka .... nic tylko kopiowac taki setup bo wszystko sprawdzone i co
wazne trwale ;)


poczekaj jeszcze chwile ;)
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

jest juz jakas decyzja?
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Update: jednak był mój fail - w 1600 się mieszczę z tymi tłokami.

Skłaniam się ku kutym korbom dla pewności bo lepiej to zrobić od razu niż kiedyś, a jednak ma to znaczenie i w sumie jest nie tak dużo drożej niż same śruby ARP.

Natomiast nie wiem czy iść w ten zestaw Kit-car'owy czy zwykły. Długie korby w homo tylko w kitcarze niestety, więc mniejsze szanse na sprzedaż silnika. Ale ponoć jest przewaga: sworzeń jest bliżej denka, tłok pracuje inaczej i mniej obciąża gładź + jest bardziej doprężony (no ale chyba pozostaje tylko Vpower99).

Jakie sugestie? :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Greg zapytam jako laik w temacie? Jaki ma być docelowy output mocy na tym co planujesz?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

240Z
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

@ Greg - jeżeli przy dłuższej korbie sworzeń tłoka jest odpowiednio wyżej, to stopień sprężania się nie podnosi. CR ulega zmianie tylko wtedy, gdy tłok znajduje się "wyżej" w komorze spalania w stosunku do serii. Ograniczeniem jest oczywiście konstrukcja tłoka.
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

M napisał/a:
Greg zapytam jako laik w temacie? Jaki ma być docelowy output mocy na tym co planujesz?

Wiesz co, nie mam pojęcia. Podobno ma być więcej niż było, ale nie wiem, nie mam też jakichś oczekiwań. Oprócz osiągów liczę na trwałość i bezpieczeństwo tego zestawu - co by korba nie wyszła bokiem. Podejrzewam że z trąbkami będzie jakieś 170-180KM czyli pewnie jak u Badiego ale na hydraulice. Zobaczymy :D Co będzie to ma być, oby to było trwałe i niezawodne.

240Z napisał/a:
@ Greg - jeżeli przy dłuższej korbie sworzeń tłoka jest odpowiednio wyżej, to stopień sprężania się nie podnosi. CR ulega zmianie tylko wtedy, gdy tłok znajduje się "wyżej" w komorze spalania w stosunku do serii. Ograniczeniem jest oczywiście konstrukcja tłoka.

Ale to chyba w tym wypadku właśnie jest tak, jak mówisz. :) Nie pisałem że kompresja wynika z położenia sworznia. :) Zerknąłem w dane i kitcarowy ma 12,7:1 a Agr 12,2:1.

Stozik mówił, że byłyby z tego dodatkowe konie na vpowerze ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

a ja sie pytam tak, po kiego wala z taka wiedza (bo juz rozmawiales z Tomkiem) przy rozebranym silniku nadal wchodzisz w hydraulike ??
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Bad-i napisał/a:
a ja sie pytam tak, po kiego wala z taka wiedza (bo juz rozmawiales z Tomkiem) przy rozebranym silniku nadal wchodzisz w hydraulike ??

Pewnie ze względu na kasę :D

Nie wiem dokładnie, ile wychodzi konwersja na mechanikę?

Do tego pewnie przydałyby się jeszcze ostrzejsze wałki - kolejna kasa. Do pełni szczęścia brakowałoby głowicy JP4 - kolejna kasa. :D W tej chwili i tak mam sporo wydatków (tłoki, strojenie, kolektor do 4P, złożenie motoru, kubły etc.) więc chyba nie mogę przeinwestować :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 10