Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
długość przewodów hamulcowych w 106
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   długość przewodów hamulcowych w 106

Panowie, Panie,
czy może ktoś wie (w to nie wątpię) ile trzeba kupić przewodów hamulcowych (np. miedzianych / w oplocie) żeby poprowadzić instalację środkiem? Bez ABS, z korektorem, z hydrauliczną łapą.

Jak najlepiej mocować przewody do nadwozia?

Warto wydawać sporo więcej kasy na oplot?

Dzięki z góry :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Jak już masz samochód rozebrany to :
a: planujesz jak je poprowadzić
b: mierzysz sobie miarką ile Ci potrzeba
c: zamawiasz miedziane na wymiar
d: zakładasz
e: jeb.ać biede
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

f: zamawianą długość należy pomnożyć przez 1,15 :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Vlodarsky napisał/a:
Jak już masz samochód rozebrany to :
a: planujesz jak je poprowadzić
b: mierzysz sobie miarką ile Ci potrzeba
c: zamawiasz miedziane na wymiar
d: zakładasz
e: jeb.ać biede

:D :D :D

Nie spodziewałem się Twojej odpowiedzi. :P

wiadomo że najlepiej to zmierzyć na żywca, ale chyba nie ma tam za wiele do wymyślenia jeśli chodzi o to, którędy je kłaść. Bardziej mi chodzi o długość pi razy oko zeby obliczyć i skompletować budżet. :D

U Badiego idzie miedź czy oplot? Jaka ilość? :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Greg, zaglądnij do tematu z saxo ŁukaszaS3 lub 106 Jaco, miał tam foty jak poprowadził przewody w środku. A co do długości to raczej nikt Ci nie powie jakich długości przewodów potrzebujesz, bo zależy którędy i jak je poprowadzisz :] Więc trzeba sobie rozplanować co i jak i pomierzyć ;) ja akurat mierzyłem starym przewodem miedzianym, układając go i doginając tak jak później powinien być poprowadzony + 10-15cm dodatkowego zapasu do każdego przewodu.
Mocowanie przewodów do karoserii, chyba najlepiej i najtaniej opaski zaciskowe do wiązek samochodowych, ja mam chyba z jakiegoś audika :)
Polecam też wsadzenie przewodu do peszla elektrycznego :]
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Dzięki! :)

Mówiąc o opaskach masz na myśli zwykłe trytytki? :) Czemu puszczać je w peszlach? Żeby się nie zgniatały?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Greg: Marek w zasadzie rozwinął temat :)

Co do długości to kup z 15metrów - powinno styknąć na 106 :)

Czy warto iść w oplot? Wg mnie nie ma (ekonomicznego) sensu zamieniać odcinków z rurk miedzianych na oplot.
Poza tym jak przewód będzie szedł w kabinie to będzie znacznie mniej narażony na kontakt z "zagrożeniami".

Na alegro mozna kupić przewód na metry, a powyżej jakiejś długośći dostaje się grats giętarkę do przewodów - można to ogarnąć samemu.
Jeżeli w kabinie nie ma korektora ani brechy w hydraulice to przewód nie powinien mieć żadnyc łączęń - czyli powinien być z jednego kawałka.

PS: przewody są w różnych średnicach warto sprawdzić jaka jest w 106.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Dzięki. :)

Słyszałem jeszcze o rurkach miedziano-niklowych (czyli chyba miedzianych pokrytych niklem) - ponoć nie śniedzieją itd.

Oplot wychodzi jakoś bardzo drogo. Plus że nawet wewnątrz się nie zegnie od wrzucania rożnych gratów itd. ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

Greg napisał/a:
Oplot wychodzi jakoś bardzo drogo. Plus że nawet wewnątrz się nie zegnie od wrzucania rożnych gratów itd.


W rajdowce sie nie wozi gratów :) :) :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Greg napisał/a:
Oplot wychodzi jakoś bardzo drogo. Plus że nawet wewnątrz się nie zegnie od wrzucania rożnych gratów itd.


W rajdowce sie nie wozi gratów :) :) :)


ee tam zabobony,ja wozę kartofle
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

rabarbar napisał/a:
ee tam zabobony,ja wozę kartofle

ooo polecam z Biedronki, zółciutkie i sypkie, dziś jadłem, palce lizać.

nawiązując do tematu, mnie bardziej interesują połączenia?
zarabia się jakieś końcówki, gdzie je można kupić?

czyli bez korekcji, od pompy do zacisku leci?
a do korektora jak łącznie wygląda.
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 06 Gru, 2011   

EmerytRs2, możesz na wymiar sobie zamówić z końcówkami jakie chcesz
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Gru, 2011   

albo samemu "rozplaszczyć". Jest zarabiarka do tego w okolicach 100 zł. Kup kawałek na próby bo dopiero za piątym razem udaje się zarobić w miare końcówki :D
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Gru, 2011   

A lekko zbaczając z tematu :faja:

U mnie na uczelni w pracowni ze stanowiskami do testowania katalizatorów jest instalacja doprowadzająca różnego rodzaju gazy i mieszaniny do aparatury - oczywiście przewodami, którymi leci ten siuwar są wysokociśnieniowe, ze specjalnymi końcókami i idealnie proste i idealnie zagięte - kto to wykonuje (kiero oczywiście nie pamięta)? Bo miedziany nigdy nie będzie tak idealnie pozaginany i prosty :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 08 Gru, 2011   

EmerytRs2 napisał/a:
i sypkie

nie lubie sypkiego ziemniaka.. wole puree :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9