auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
Hmm tyle, że kolektor wydechowy nie zawsze jest za silnikiem, i jeżeli w skrajnych przypadkach potrafi rozgrzać się do czerwoności to chyba może mieć wpływ na temperature powietrza zaciąganego przez stożek.
Pati [Usunięty]
Wysłany: Pią 17 Lut, 2006
z tym ze jak juz saxorulez zauwazyl nie chodzi glownie o obnizenie temperatury w komorze silnika zeby bylo wygodnie filtrowi (choc to tez), ale o to aby silnik szybciej sie wypróżniał ze spalin gorętszym wydechem.
ale nie zapominajmy że jak się zbytnio nagrzeje to pęknie i będzie po japkach. Nie mówię tu o sporcie bo tam zmiana kolektora to grosze i żadna robota ale dla mnie comiesięczna wymiana byłaby lekko uciążliwa
mam wrażenie że mój silnik by był w stanie. F7P strasznie się nagrzewa, dlatego mam zdjęta atrapę i dłubany termostat. oczywiście nie będę próbował udowodnić że mam rację
Pati [Usunięty]
Wysłany: Pon 20 Lut, 2006
silnik doładowany ma egt do 950 stopni przy wylocie z bloku. wolnossak ma troche mniej... nie bój żaby
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 24 Lut, 2006
moze i jakies tam cisnienia podnosi itp ale zawsze myslalem ze taka tasma ma przede wszystkim zapobiec temu aby nie doszlo do jakiegos przypalu w sytuacji gdy np olej pokapalby na rozgrzany kolektor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach