Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Owijanie kolektora..
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 16 Lut, 2006   

Hmm tyle, że kolektor wydechowy nie zawsze jest za silnikiem, i jeżeli w skrajnych przypadkach potrafi rozgrzać się do czerwoności to chyba może mieć wpływ na temperature powietrza zaciąganego przez stożek.
 
 
 

Pati
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Lut, 2006   

z tym ze jak juz saxorulez zauwazyl nie chodzi glownie o obnizenie temperatury w komorze silnika zeby bylo wygodnie filtrowi (choc to tez), ale o to aby silnik szybciej sie wypróżniał ze spalin gorętszym wydechem.
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 17 Lut, 2006   

ale nie zapominajmy że jak się zbytnio nagrzeje to pęknie i będzie po japkach. Nie mówię tu o sporcie bo tam zmiana kolektora to grosze i żadna robota ale dla mnie comiesięczna wymiana byłaby lekko uciążliwa
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 17 Lut, 2006   

ziom musiałbyś mieć 300KM i strzal z nitro żeby zabić kolektor... nie przegrzejessz go przy naszych modach
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Sob 18 Lut, 2006   

mam wrażenie że mój silnik by był w stanie. F7P strasznie się nagrzewa, dlatego mam zdjęta atrapę i dłubany termostat. oczywiście nie będę próbował udowodnić że mam rację :D
 
 

Pati
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Lut, 2006   

silnik doładowany ma egt do 950 stopni przy wylocie z bloku. wolnossak ma troche mniej... nie bój żaby :)
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 21 Lut, 2006   

boję się tylko tej kapiącej zewsząd wody, jak kolektor ma kilkaset stopni i leci na niego zimny deszcz to nie trudno o pęknięcia.
 
 

Pati
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

a teraz sie nie nagrzewa i nie kapie na niego woda?
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

owszem, dlatego popękał i spawałem :)
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 24 Lut, 2006   

moze i jakies tam cisnienia podnosi itp ale zawsze myslalem ze taka tasma ma przede wszystkim zapobiec temu aby nie doszlo do jakiegos przypalu w sytuacji gdy np olej pokapalby na rozgrzany kolektor.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12