Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wieksza chlodnica - saxo
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

106 napisał/a:
jechalem rajd pugiem w +35' i jeden wiatrak dawal rade. auto sie nie
przegrzewalo choc wskazowka stala prawie pod koniec skali.

grzech: po modach saxo ci sie bardziej grzeje czy wczesniej nie
zwracales na to wiekszej uwagi?


skoro A grupowe 8v daje rade to i 16v daje radę..

chyab że zmnijszali moc przyśpieszajac zapłon..
nalej wysokooktanowego paliwa i zobazc co sie stanie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

oj grzeje sie ... jezdze juz na 98. wczesniej sie tak nie grzalo.

Mam jeden wiatrak, doloze drugi i zobaczymy.

nie mam wskaznika tem oleju to nie wiem. ostanio na torze w lublinie wyrzygalo mi plyn z chlodnicy. bylo tak, 3-4 przejazdy po torze na pelnym ogniu i zaczela mi sie palic kontrolka cisnienia oleju, to wylaczylem silnik na 10 min, po tej przerwie zrobilem jeszcze 2 kolka i wyrzygalo mi plyn z chlodnicy. Jak upalam albo jak jezdze w korku to tem plynu w chlodnicy prawie styka sie z czerwonym polem na wskazniku. Moze powinienem przeczyscic jakos chlodnice i zalozyc drugi wiatrak, moze to pomoze.
Ostatnio zmieniony przez grzech Pią 27 Lip, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

Ale co się grzeje woda olej? i w jakich okolicznosciach, jak jedziesz autem bez zatrzsymywania to temp rosnie czy tylko jak stoisz?
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

Loko, grzeje sie nawet jak stoje.
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

hmmmmm
generalnie saxo sie grzeje jak potuczone, mnie to wkur... niemiłosiernie :)

u mnie wywaliło raz płyn z chlodnicy - miałem nieodpowiednia nakretke na chlodnicy :570:
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

grzech napisał/a:
Loko, grzeje sie nawet jak stoje.

Jeżeli grzeje sie jak stoisz to wszystko w normie, ale jeśli grzeje sie jak jedziesz normalnie spokojnie bez ciśniecia to juz nie ok, wtedy nie powinny się włączać wentylatory.
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

chodzilo mi o to ze na jalowym nie jest w stanie sie ochlodzic tylko machajac wiatrakiem.

jak jade spokojnie to oczywiscie sie chlodzi, az tak zle to nie jest.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

No to wszystko jest normalnie, wszystkie saxo które widziałem podczas postoju na jałowym nie chłodziły sie tylko grzały. Jak auto stoi to predzej czy puźniej wentylator się uruchamia wiec jak tak masz to jest wszystko ok, jak jezdze i cisne saxo mocniej a predkosci nie sa za duze to tez predzej czy puźniej musze wentylator odpalić.
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

taka sama opcja jak u psvts'a. Musze adasiowi o tym powiedzieć ...
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

Michał napisał/a:
taka sama opcja jak u psvts'a. Musze adasiowi o tym powiedzieć ...


dokladnie :) , tylko sek w tym, ze wczesniej tak nie bylo - nie grzal sie tak na postojach.
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

twoj nie grzeje sie na postojach, to jest najlepsze
znaczy grzeje sie ale pozniej na postoju juz nie, i znowu sie grzeje , i nagle nie. Wiatrak sie nie włącza !!to jest kwestia dla mnie pierdoły jakiejś, czu7jnik czy coś ?
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

Ja zapodalem 2 wentylator i jest oki jak widze ze sie mocno grzeje to wtedy go zapojade i jest lux :P . Przeplukalem uklad chlodzenia i wymienilem plyn i saxo odrazu mnie sie nagrzewalo.
 
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Lip, 2007   

U mnie po tym jak wlozylem nowa chlodnice problem przegrzewania sie przestal istniec - Loko ostatnio zauwazyl ze slabo mi sie auto grzeje :P
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 28 Lip, 2007   

Grzać grzało się tak samo, wszystko działo się identycznei jak u mnie tylko było przesuniete o 1/4 w dół na wskazniku i tak jak mówiłem to pewnie tylko przesuniecie na skali, bo jesli to byla by faktyczna temp. to znów auto było by praktycznei non stop niedogrzane co nie jest dobre.

Francuzy po prostu tak maja ze wentylator musi byc w urzyciu, w focusie wentylator włączył sie raz jak wyciekała woda z ukłądu chłodzenia i było jej za mało, tak to wentylator nigdy się nie odpala, a w francuzach się odpala czesto tak ma byc i tyle w niczym to nie przeszkadza.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 28 Lip, 2007   

Loko, ale u niego przy upalaniu się przegrzał.. płyn się gotował - tak tez ma być??
trochę odjechaliście od tematu.

Przyczyny mogą być proste:
albo układ chłodzenia jest nie sprawny - zapchany jakimś syfem, nagar w kanałach, termostat zwalony

albo coś z ustawieniami wałków - za późno otwierający się wydech powoduje przegrzewanie się silnika

zasadniczo na pewno nie jest to moc - bo ja mam 7KM mniej i nie mam takich problemów.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8